Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Ο δίχρονος θα χάσει τα βασικά του πλεονεκτήματα της απλότητας και του βάρους. Επίσης και η λίπανση και οι ρύποι είναι θέμα στους δίχρονους.
Από όσους εναλλακτικούς κινητήρες έχω δει η προτίμησή μου είναι ο SAAB variable compression engine.
Τι θυμήθηκες φίλε «komitis»!
Ο συγκεκριμένος κινητήρας, με την κωδική ονομασία «SVC» («Saab Variable Compression») παρουσιάστηκε το 2000, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Ήταν πεντακύλινδρος, είχε χωρητικότητα 1,6 λίτρα και σύμφωνα με τη Saab η (ονομαστική) ειδική ισχύς του έφτανε μέχρι και τους 150 ίππους, αριθμός αξιοπρόσεκτος ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα.
Δυστυχώς τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε η σουηδική εταιρεία την περασμένη δεκαετία –και τα οποία την έφεραν «ένα βήμα» πριν το οριστικό κλείσιμό της– δεν επέτρεψαν την περαιτέρω εξέλιξη του κινητήρα και την τοποθέτησή του σε μοντέλα της Saab (αλλά και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών που ανήκαν στην General Motors).