NEA

Αποκάλυψη για την Mercedes-Benz GLA!

new Mercedes-Benz GLA Frankfurt 2014 (32)

Οι παραγγελίες για τη νέα GLA ξεκινούν το Νοέμβριο και οι πρώτες παραδόσεις αρχές 2014…

Μετά από την πρεμιέρα της στη Σαγκάη ως πρωτότυπο μέχρι και την διαρροή σκίτσου στο Facebook, η Mercedes-Benz προχώρησε σήμερα στην πλήρη αποκάλυψη της GLA που θα κάνει μέσα Σεπτεμβρίου παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Όπως ήταν αναμενόμενο, το στιλ της παραπέμπει σε μία υπερυψωμένη A-Class, κάτι διόλου τυχαίο μιας και από την τελευταία (όπως και από τις B-Class και CLA) προέρχονται τα μηχανικά μέρη και η προσθιοκίνητη/τετρακίνητη πλατφόρμα.

Από πλευράς διαστάσεων το κόμπακτ crossover της Mercedes έχει μήκος 4417 mm (μακρύτερο κατά 125 mm από την A-Class) , πλάτος 1804 mm και ύψος 1494 mm ενώ ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι 0,29. To μεταξόνιο των 2699 mm έχει παραμείνει ως έχει οπότε οι χώροι για τους επιβάτες θα είναι ελάχιστα μεγαλύτεροι από μίας A-Class και κρίνοντας από τα 421 lt του χώρου αποσκευών (836 με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων πεσμένες) η επιμήκυνση ευνοεί κυρίως τις… αποσκευές.

Η σχεδίαση του ταμπλό (με τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς, την κεντρική κονσόλα, την οθόνη σε στιλ ταμπλέτας κ.λπ.) παραπέμπει ευθέως στων αδερφών A-Class, B-Class και CLA ενώ η θέση οδήγησης είναι υπερυψωμένη μιας και το κάθισμα της GLA βρίσκεται στα 549 mm από το έδαφος έναντι της A-Class με 276 mm. Φυσικά, πλούσιος είναι ο τεχνολογικός εξοπλισμός με σύστημα πρόληψης σύγκρουσης (Collision Prevention Assist) το οποίο σε συνδυασμό με το ραντάρ Distronic Plus εξασφαλίζουν και αυτόνομο φρενάρισμα σε ταχύτητες λειτουργίας έως περίπου 200 km/h.

new Mercedes-Benz GLA engines tech specs

Η γκάμα θα περιλαμβάνει αρχικά τέσσερις εκδόσεις κινητήρων, τις βενζινοκίνητες GLA 200 (1.6 με 156 PS), GLA 250 (2.0 με 211 PS) καθώς και τις ντίζελ GLA 200 CDI (2.2. με 136 PS) και GLA 220 CDI (2.2. με 170 PS). Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ με τετρακίνηση 4MATIC (με στάνταρ σύστημα ελέγχου κατάβασης «DSR ή Downhill Speed Regulation» ενώ στα αυτόματα κιβώτια 7G-Tronic υπάρχει επιλογή off road για πιο ήπιο γκάζι και αλλαγές σχέσεων) προς το παρόν η GLA 250 και GLA 200 CDI. Μέχρι να δούμε και AMG έκδοση η εταιρία προσφέρει τα γνωστά πακέτα αισθητικής αναβάθμισης με σπορ ανάρτηση, 19άρες ζάντες κ.λπ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Το βρήκαν τώρα το κόλπο οι γερμαναράδες. χτιζουν το ενα μοντελο πανω στο αλλο και μας πλακωνουν με διαφορα ψευδοσουβ. και δεν μιλω μονο για τη μερσεντες αλλα και για τη μπε-μβε, βολκςβαγκεν, αουντι κλπ. μην αγοραζετε τιποτα γερμανικο. ετσι και αλλιως ζημιαρικα ειναι ρωτηστε τους γκολφακηδες και τους μπε-μδεδακηδες για τις νεες τους μπεμπες. μην πω για την ποιοτητα των αοθντι που μετα απο δεκα χρονια τα πλαστικα τους ξεθωριαζουν. ουτε τα σκοντα δεν ειναι ετσι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!