ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Schaeffler STEP2 με κιβώτιο ταχυτήτων

Schaeffler Konzeptfahrzeug STEP2 (000859B1)

Τον Ιούλιο στην Αυστρία πραγματοποιήθηκε τo ράλι E-Car στο οποίο συμμετείχε και το πιο πρόσφατο ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο μοντέλο της εταιρίας Schaeffler…

Η εταιρία Schaeffler εξελίσσει εδώ και χρόνια διάφορες καινοτόμες ιδέες που προωθούν την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης. Χαρακτηριστικό ήταν το πρωτότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο (ΕV) με τον πίσω ηλεκτρικό άξονα που παρουσιάστηκε το 2012, ενώ ένα χρόνο αργότερα αίσθηση προκάλεσε το πρωτότυπο Ford E-Wheel Drive με τους ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς.

Schaeffler Konzeptfahrzeug STEP2 (000859AE)Στο φετινό E-Car Rally η Schaeffler συμμετείχε με το πρωτότυπο STEP2 το οποίο διαθέτει μετάδοση με διβάθμιο μειωτήρα ώστε η ηλεκτρική ισχύς να χρησιμοποιείται με τον βέλτιστο τρόπο και να εξασφαλίζεται μικρότερη κατανάλωση ρεύματος από τις μπαταρίες. «Με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων, μία με μικρό λόγο για καλύτερη ώθηση κα μία μακρύτερη για καλύτερη απόδοση στις υψηλές ταχύτητες, προσφέρουμε υψηλά δυναμικά χαρακτηριστικά και μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης για τα ηλεκτρικά οχήματα» λέει ο Uwe Wagner, ο αντιπρόεδρος στο τμήμα έρευνας και εξέλιξη στον τομέα οχημάτων του ομίλου Schaeffler.

Σε προσομοιώσεις και δοκιμές που έχουν γίνει το STEP2 έχει επιδείξει σημαντικά μειωμένη κατανάλωση ενέργειας από την μπαταρία φτάνοντας στο 6% με μόνο μία σχέση. Έτσι, στα επόμενα χρόνια αναμένεται να δούμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με κιβώτια ταχυτήτων με τουλάχιστον δύο σχέσεις. H σχέση μετάδοσης της πρώτης και δεύτερης ταχύτητας καθορίζεται από τη μετάδοση μέσω της ενεργοποίησης του φρένου και του συμπλέκτη. Το πρωτότυπο STEP2 βασίζεται σε ένα μοντέλο παραγωγής και έχει αφαιρεθεί η ΜΕΚ, το μηχανικό κιβώτιο και το ρεζερβουάρ.

Στον εμπρός άξονα υπάρχουν μετατροπές αλλά οι τροχοί, το σύστημα διεύθυνσης και πέδησης παραμένει το ίδιο. Ο ηλεκτροκινητήρας προέρχεται από την Schaeffler και το τμήμα IDAM (INA – Drives & Mechatronics GmbH & Co. KG) και συνδυάζεται με διβάθμιο μειωτήρα, με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη. Η μπαταρία βρίσκεται στην θέση του ρεζερβουάρ και στο σύστημα της εξάτμισης, ενώ η ισχύς του STEP2 είναι στα 50 kW με μέγιστη τιμή στα 70 kW.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!