Η ιαπωνική εταιρία θα παρουσιάσει αρχές Οκτωβρίου την 3η πρωτότυπη εκδοχή που «φωτογραφίζει» το Type R παραγωγής που θα δούμε από το νέο έτος…
Αυτό είναι το τελευταίο concept που θα δούμε σε μερικές μέρες στο σαλόνι του Παρισιού μιας και τον Μάρτιο πιθανότατα θα παρουσιαστεί το τελικό Honda Civic Type-R. Όπως έχουμε γράψει στόχος του νέου Type R είναι να αναδειχθεί το ταχύτερο προσθιοκίνητο παραγωγής στο Nürburgring παίρνοντας τα σκήπτρα από το Renault Megane RS 275 Trophy-R και προσπερνώντας για τα καλά το Seat Leon Cupra 280.
Ακόμη και τώρα η Honda δεν έχει επιβεβαιώσει την ισχύ του τούρμπο 2.0 i-VTEC αλλά λέει πως θα αποδίδει περισσότερα από 280 άλογα, ενώ για πρώτη φορά θα υπάρχει πρόγραμμα «+R» που θα ενεργοποιείται από ένα διακόπτη στο τιμόνι για πιο race καταστάσεις. Επίσης, στα λιγοστά στοιχεία αναφέρεται πως το όριο του κινητήρα θα είναι στις 7.000 rpm, θα υπάρχει μηχανικό κιβώτιο με 6 σχέσεις (προφανώς με μηχανικό μπλοκέ), καθώς και νέα ενεργά αμορτισέρ τεσσάρων σταδίων.
Επίσης, η Honda κάνει αναφορά για ένα μηχανικό σύστημα στην εμπρός ανάρτηση που βελτιώνει την πρόσφυση (το torque steer, κοινώς «ψάρεμα» κατά την βίαιη επιτάχυνση), προφανώς μία διάταξη που έχει να κάνει με τον βασιλικό πείρο που πρωτοείδαμε στο δίλιτρο Renault Clio R.S. και μετά από την Ford και το περίφημο RevoKnuckle. Υπενθυμίζεται πως η Honda θα έχει δυναμική παρουσία στο Παρίσι όπου θα παρουσιάσει το νέο Jazz , το νέο HR-V, καθώς και μια έκδοση Civic Sport.
Βαριά κουβέντα να βάλεις το NSX στη σύγκριση με το Civic, αλλά αν κάποιος δικαιούται να το κάνει, είναι όντως η ίδια η Honda! Πολύ ωραίο το καινούριο πίσω μέρος, με το air diffuser. Και ο συνδυασμός v-tec με turbo ακούγεται αν μη τι άλλο ενδιαφέρων!! Ας ελπίσουμε να δούμε το νέο κινητήρα σε μια μεγαλύτερη πλατφόρμα (πχ. Accord), και ακόμα καλύτερα με τετρακίνηση..όνειρα θερινής νυκτός βέβαια, καθώς η Honda δεν το έχει ακουμπίσει το θέμα 4×4…