Η Bosch έδωσε στην δημοσιότητα ένα ενδιαφέρον εικονογράφημα που δείχνει τι καύσιμο προτιμούν οι κάτοικοι σε διάφορα μέρη του πλανήτη…
Ενώ στην Ευρώπη (όπως και στην Ινδία) η πλάστιγγα γέρνει ελαφρώς υπέρ της πετρελαιοκίνησης σε άλλα μέρη του κόσμου η βενζίνη αποτελεί τον κυρίαρχο τύπο καυσίμου. Στην Ιαπωνία υπάρχει αυστηρή νομοθεσία σχετική με την περιεκτικότητα του καυσίμου σε θείο που ουσιαστικά απαγορεύει την πετρελαιοκίνηση (εξού και οι συμπράξεις Ιαπώνων με αρκετούς Ευρωπαίους κατασκευαστές) με αποτέλεσμα το 79% να αναλογεί στην αμόλυβδη.
Στην Βραζιλία και στην Αργεντινή επικρατεί εδώ και δεκαετίες τα συνθετικά καύσιμα (βιοαιθανόλη κ.α.) λόγω της μεγάλης παραγωγής σε βιομάζα (π.χ. ζαχαρότευτλα). Για την Κίνα δεν υπάρχει τίποτα άλλο ως καύσιμο από την αμόλυβδη (κοντά στο 100%), ενώ στις ΗΠΑ το ντίζελ δεν δείχνει να τραβάει με ¾ Αμερικανούς να προτιμούν επίσης την αμόλυβδη.
Το μεγαλύτερο ποσοστό σε υβριδικά θα μπορούσε να κατέχει μόνο η Ιαπωνία, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το μεγάλο ποσοστό της αεριοκίνησης στην Νοτια Κορέα (εκτιμάτε πως θα υπάρξει αυξανόμενη διάδοση του CNG και στην Ευρώπη, στα επόμενα χρόνια). Μία εκτίμηση της Bosch είναι πως από τα περίπου 113 εκ. συνολικά αυτοκίνητα που θα πωληθούν το 2020 (εκτιμώμενη τιμή παραγωγής), τα 6,5 εκ. θα είναι υβριδικά, τα 3 εκ. Plug-in υβριδικά και τα 2,5 εκ. ηλεκτρικά. Για να έχετε μία ολοκληρωμένη εικόνα, παρακάτω υπάρχει ένας ενδιαφέρον πίνακας με τις πωλήσεις αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο τα τελευταία χρόνια.
Έτος (στοιχεία OICA) | Παγκόσμια παραγωγή |
2014 (Q2) | 33,895,253 |
2013 | 65,462,496 |
2012 | 63,070,002 |
2011 | 59,929,016 |
2010 | 58,264,852 |
2009 | 47,772,598 |
2008 | 52,726,117 |
2007 | 53,201,346 |
2006 | 49,918,578 |
2005 | 46,862,978 |
2004 | 44,554,268 |
2003 | 41,968,666 |
2002 | 41,358,394 |
2001 | 39,825,888 |
2000 | 41,215,653 |
1999 | 39,759,847 |
Νομιζω το 11%φυσικο αεριο αναφερεται στη νοτια κορεα(south korea).