NEA

Από πού κρατά η σκούφια του ATS 2500 GT;

ATS 2500 GT (3)

Ίσως να μην το γνωρίζετε αλλά η Automobili Turismo Sport έχει μακρά ιστορία που ξεκινά από το 1961 με γεννοφάσκια από Ferrari…

Πριν από πέντε και κάτι δεκαετίες μια ομάδα στελεχών της Ferrari αναγκάστηκε να αποχωρήσει από την εταιρεία εξαιτίας μια εσωτερικής κρίσης και μερικοί από αυτούς αποφάσισαν να συνεργαστούν και να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο: το 2500 GT. Άμεσος στόχος ήταν η Ferrari, αλλά τελικά δεν κατάφεραν να κατασκευάσουν περισσότερα από 15 μοντέλα 2500 GT. Στη συνέχεια η μάρκα πέρασε στην αφάνεια για να επανέλθει στις μέρες μας με το καινούργιο 2500 GT, του οποίου την εμφάνιση υπογράφει ο Emanuele Bomboi.

Ο κινητήρας είναι ένας ατμοσφαιρικός V8 που αποδίδει 640 PS στις 10.000 rpm, με την ροπή να περνά στους πίσω τροχούς με μπλοκέ διαφορικό και μέσω μηχανικού ή σειραϊκού κιβωτίου 6 σχέσεων. Σύμφωνα με την ATS, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,0 sec με την τελική να ξεπερνά τα 340 km/h. Το όμορφο διθέσιο κουπέ ζυγίζει μόλις 950 kg χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονήματος στο μονοκόκ σασί, καθώς και σε διάφορα σημεία του αμαξώματος. Όσο για την τιμή πώλησης, ποιος πραγματικά νοιάζεται;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!