H ισχυρότερη και τετρακίνητη έκδοση του CR-V διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμές από 32.270€ (με απόσυρση) στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων…
Το ανανεωμένο CR-V είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με την ισχυρότερη εκδοχή του πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC που αποδίδει 160 PS χάρη στο νέο σειραϊκής διάταξης υπερτροφοδότη. Η εν λόγω έκδοση συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και είναι διαθέσιμη με το επίπεδο εξοπλισμού Elegance (εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον πλήρη κατάλογο, προσεχώς και η σχετική δοκιμή). Προς τα τέλη του καλοκαιριού αναμένεται και το προσθιοκίνητο CR-V με τους 120 PS που θα κοστίζει από 27.770€.
Προς τα μέσα Ιουνίου θα είμαστε σε θέση να σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις από το νέο Civic Type-R που θα λανσαριστεί τέλη του έτους (μαζί με την αυτόματη έκδοση του CR-V 160 PS με 9άρι κιβώτιο της ZF). Νωρίτερα, το φθινόπωρο, θα κυκλοφορήσουν στην χώρα μας τα νέα Jazz και HR-V. Παρακάτω, θα βρείτε μία συνοπτική τεχνική ανάλυση του CR-V 160 PS με στοιχεία από την ελληνική αντιπροσωπεία, ενώ προσεχώς θα ακολουθήσει και η σχετική δοκιμή του αξιόλογου ιαπωνικού SUV.
Honda CR-V 160 PS 4×4 6MT
- To CR-V AWD εξοπλίζεται με μια νέα έκδοση του κινητήρα 1.6 i-DTEC τεχνολογίας EARTHDREAMS. O κινητήρας διαθέτει ένα σύστημα 2 σταδίων σειριακής υπερτροφοδότησης.
- Με το νέο σύστημα υπερτροφοδότησης ο κινητήρας αποδίδει 160 PS στις 4000 rpm και ροπή 350 N.m στις 2000 rpm.
- Ο συγκεκριμένος κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές καυσαερίων Euro 6 οι οποίες είναι πολύ αυστηρότερες στα όρια εκπομπών μικροσωματιδίων και NOx.
Εκπομπές Ρύπων:
- Ο οξειδωτικός καταλύτης εξουδετερώνει τα παραγόμενα CO, HC, SOF προωθώντας τις παρακάτω χημικές αντιδράσεις :
CO + O2 -> CO2
HC + O2 -> CO2 + H2O
SOF* + O2 -> CO2 + H2O
- Τα φίλτρα συγκράτησης μικροσωματιδίων (DPF) προωθούν τις παρακάτω χημικές αντιδράσεις:
C + O2 -> CO2
C + NO2 -> CO2 + NO
- Οι καταλύτες τύπου NSR ή SCR προωθούν τις παρακάτω χημικές αντιδράσεις: NOx + παράγοντας μείωσης** à N2 + οξείδιο του παράγοντα μείωσης
** Ο παράγοντας μείωσης NSR ή SCR
- Νέο συγκρότημα φίλτρων (Catalyzed Soot Filter-CSF) με καινούργιες επιφάνειες των στρωμάτων από νέα υλικά (Ag/Pd – Silver/Palladium).
- Η προσθήκη Παλλάδιου στο Ασήμι επέτρεψε την υψηλότερη αντοχή του στην οξείδωση αυξάνοντας έτσι την αντοχή του CSF.
- Ένας νέος καταλύτης συγκράτησης NOx (NSC) δημιουργήθηκε για να επιτευχθεί υψηλή απόδοση μετατροπής από τις χαμηλές έως τις υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας
- Βελτίωση της απόδοσης καθαρισμού των καυσαερίων ως αποτέλεσμα της δυνατότητας απορρόφησης του Βαρίου (Ba) στις υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας (Barium)
- Αύξηση συγκέντρωσης PGM (Platinum Group Minerals) για την επίτευξη του στόχου Euro 6.