NEA

Σε πρώτη προβολή το νέο Audi A4

Audi-A4_2016_1000 (1)

To νέο Audi A4 θα παρουσιαστεί επίσημα στην Φρανκφούρτη με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις ευρωπαϊκές αγορές από τα τέλη του έτους…

Όπως συνηθίζει η Audi και μας έδειξε και στην περίπτωση του τελευταίου A3, ομάδα που κερδίζει, σχήμα δεν αλλάζει». Ή τουλάχιστον αναβαθμίζεται στα σημεία για να αποτελέσει μία εξέλιξη της απερχόμενης γενιάς με τις αλλαγές να εντοπίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα, στην εμφατική μάσκα, στο εξαιρετικά αεροδυναμικό αμάξωμα με συντελεστή-ρεκόρ στο 0,22 για την έκδοση BlueEfficiency (0,23 για τις υπόλοιπες, μαζί με την Mercedes-Benz CLA είναι τα πιο αεροδυναμικά μοντέλα ευρείας παραγωγής).

Μικρές είναι και οι διαφορές στις διαστάσεις του αμαξώματος με το μήκος να φτάνει τα 4,73 μέτρα (+25 mm, (ίδιο μήκος έχει και το στέισον Avant), το πλάτος τα 1,84 μέτρα (+16 mm), ενώ το ύψος έμεινε το ίδιο. H Audi λέει πως παρόλο που η αύξηση του μεταξονίου είναι μικρή (+12 mm στα 2,82 μέτρα), υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση χώρων ώστε οι επιβάτες να κάθονται πιο άνετα και το πορτμπαγκάζ (από 505 έως 1.520 lt, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων) να χωρά περισσότερες αποσκευές.

Η εικόνα στο εσωτερικό παραπέμπει στην σύγχρονη άποψη της εταιρίας με κυρίαρχο στοιχείο τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων (όπως στα νέα ΤΤ και Q7). Υπερπλήρης είναι ο εξοπλισμός άνεσης, ασφάλειας και τη διασύνδεση (πλήρης με smartphones σε περιβάλλον Android ή Apple). Η στάνταρ οθόνη 5’’ στην κεντρική κονσόλα είναι σχετικά μικρή (η προαιρετική είναι 7’’), ενώ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αποτελούν τα πλήκτρα του συστήματος κλιματισμού που προβάλουν τις λειτουργίες του μόλις πλησιάσει το δάχτυλο και πριν τα πατήσει.

Από μηχανολογικής πλευράς, το νέο A4 βασίζεται στο πλαίσιο MQB με σημαντική μείωση βάρους που στην περίπτωση του Avant φτάνει έως τα 120 kg (110 kg για το σεντάν). Xάρη στην εξαιρετική αεροδυναμική του και τους νέους κινητήρες του, συνολικά το νέο Audi A4 εμφανίζεται 21% πιο οικονομικό σε σχέση με τον προκάτοχό του. Για πρώτη φορά στην πορεία του, το Audi A4 ξεκινά από τα 1.400 cc με απόδοση 150 PS και αυτόματο κιβώτιο S-Tronic (μέση κατανάλωση στα 5,0 lt/100 km). Η Audi επισημαίνει τον ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο 2.0 TFSI με 190 PS (κατανάλωση στα 4,8 lt/100 km), ενώ η μεγαλύτερη εκδοχή αποδίδει 252 PS / 370 Nm. Το ίδιο μοτέρ και με πολύ μεγαλύτερη ισχύ θα δούμε στα επερχόμενα S4 (το 2016) και RS4 (το 2017).

Από πλευράς ντίζελ, αρχικά προβλέπεται η έκδοση 2.0 TDI Ultra με 150 PS (μέση κατανάλωση 3,7 lt/100 km με 95 g CO2/km), μία ισχυρότερη εκδοχή με 190 PS, ενώ από το 2016 θα δούμε και μία με 122 PS, καθώς και την δημοφιλέστερη 1.6 TDI με 120 PS. Στην κορυφή βρίσκεται ο 3.0 V6 TDI με 218 ή 272 PS (μέση κατανάλωση στα 4,2 και κάτω από 5,0 lt/100km, αντίστοιχα. Για να έχετε μια πρώτη εικόνα στην Γερμανία οι τιμές πώλησης για την έκδοση 1.4 TFSI ξεκινούν από 31.000 ευρώ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!