ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τέλος ο χειροποίητος V8 για την Bentley

Μετά από 60 χρόνια η νέα γενιά της κορυφαίας Mulsanne -που θα κυκλοφορήσει πριν το τέλος της δεκαετίας- δεν θα κινείται από τον κλασικό V8 της μάρκας…

The Bentley Mulsanne engine is handbuilt at CreweΠρόκειται για ένα μοτέρ που αποτελούσε σήμα κατατεθέν της βρετανικής φίρμας που στην τελευταία του εκδοχή είχε φτάσει τα 6.750 κ.εκ. Ο νέος V8 της Bentley θα βασίζεται στον αντίστοιχο των 4.000 κυβικών με τα διπλά turbo, που έχει εξελιχθεί από την Audi. Αξιοσημείωτο είναι πως ο handmade V8 είχε 6.200 κ.εκ. όταν είχε παρουσιαστεί το 1959 και μέχρι σήμερα η βασική σχεδίαση του θαλάμου καύσης είναι ίδια και απαράλλαχτη με το μπλοκ να είναι πλέον αλουμινένιο. Με τα χρόνια απέκτησε νέες τεχνολογίας -όπως το σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων μέχρι δύο turbo-, ενώ στη Mulsanne Speed η απόδοσή του έφτασε τα 530 άλογα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!