ΔΟΚΙΜΕΣ

Mitsubishi Space Star 1.2 [test drive]

Ταξιδέψαμε μέχρι την Αίγινα για να διαπιστώσουμε πως το μικρότερο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας επανέρχεται στο προσκήνιο ριζικά ανανεωμένο και βελτιωμένο σχεδόν σε κάθε σημείο…

Mitsubishi Space Star caroto test drive 2016 (13)Η Mitsubishi είναι μία από τις πιο γνωστές ιαπωνικές εταιρίες που έχει συνδέσει άρρηκτα την επωνυμία της με την τετρακίνηση και την αξιοπιστία (σ.σ. το Space Star έχει 5 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 5 χρόνια για οδική βοήθεια). Αυτό δεν σημαίνει πως δεν τα κατάφερε εξίσου καλά στην σπορ κατηγορία (ποιος δεν ξέρει το Evo;) και τις πιο… χαμηλόπροφιλες (με τα Lancer και Colt). Και σε μια περίοδο που η μάρκα αναζητά μια νέα τροχιά υπό την ομπρέλα της Nissan, οι Ιάπωνες αποφάσισαν σχετικά γρήγορα να αναβαθμίσουν και να προχωρήσουν προς την 2η γενιά -όπως υποστηρίζουν οι ίδιοι- του Space Star.

Ένα κόμπακτ αυτοκίνητο πόλης που είχαμε δοκιμάσει πριν από περίπου τρία χρόνια και που απέχει… παρασάγγας! Βλέπετε το προηγούμενο Space Star ήταν στημένο περισσότερο με τις απαιτήσεις της ασιατικής αγοράς και αυτό ακριβώς διόρθωσαν οι Ιάπωνες στη νέα γενιά που βασίζεται στην πλατφόρμα «Global Small». Σχεδιαστικά έχει διατηρηθεί το ίδιο καλούπι αλλά το εμπρός μέρος έχει αλλάξει ολικά (καπό, μάσκα, προφυλακτήρας), όπως και το πίσω με τα ομορφότερα LED φωτιστικά σώματα (επίσης υπάρχουν νέες ζάντες, βαφές αμαξώματος κ.α.).

Από πλευράς διαστάσεων το Space Star έχει μακρύνει κατά 8,5 εκ. (συνολικό μήκος 3,795 μέτρα), είναι φαρδύτερο και χαμηλότερο, ενώ έχει και έναν εντυπωσιακό αεροδυναμικό συντελεστή στο 0,27. Εδώ να πούμε πως η αύξηση αφορά στους προβόλους με το μεταξόνιο να έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα, αφού το Space Star προσέφερε καλούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές (στα 265 λίτρα). Νέες είναι οι επενδύσεις στα καθίσματα, το φινίρισμα των πλαστικών είναι βελτιωμένο, ο πίνακας οργάνων έχει επανασχεδιαστεί, ενώ η κεντρική κονσόλα έχει εύτακτα τοποθετημένους τους διακόπτες για το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό.

Η πιο ευχάριστη έκπληξη έρχεται από την βελτιωμένη ανάρτηση η οποία είναι πιο σφιχτή με νέα ελατήρια και αμορτισέρ, περιορίζοντας κάτι παραπάνω από αισθητά τις κλίσεις του αμαξώματος και τις όποιες «πλεύσεις» στις υψηλές ταχύτητες. Βελτιωμένη είναι και η άνεση (μόνο στις μεγάλες έντονες ανωμαλίες ο πίσω άξονας θα αντιδράσει κάπως ξερά), ενώ στην θετική εικόνα του νέου Space Star συμβάλλει το πολύ καλύτερο τιμόνι (έχει νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρομηχανικής κρεμαγέρας) και η πιο προοδευτική διαδρομή του πεντάλ του συμπλέκτη.

Η ηχομόνωσε έχει βελτιωθεί σε σημείο που να περιορίζει σημαντικά την 3-κύλινδρη χροιά του γνωστού και οικονομικού 1.200άρη βενζινοκινητήρα MIVEC που αποδίδει 80 ζωηρούς ίππους. Πρωτίστως το μοτέρ είναι αποδοτικό με μία μέση κατανάλωση στα 5,5-6,0 λίτρα/100 χλμ. και προσφέρει σχετικά καλές επιδόσεις με αρωγό το χαμηλό απόβαρο (από 845 κιλά). Εδώ να πούμε πως το νέο Space Star συνδυάζεται μόνο με το μοτέρ στα 1.200 κ.εκ. (δεν εισάγεται πλέον στα 1.000 κ.εκ.), με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων (12.990€) ή αυτόματο τύπου CVT (14.350€).

Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με το υπέρπλήρες επίπεδο εξοπλισμού Intense που περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα και δικαιολογώντας την φαινομενικά τσιμπημένη τιμή πώλησης έναντι άλλων ανταγωνιστικών προτάσεων με λιτό «νοικιάρικο» εξοπλισμό. Αποτελεί μία τίμια πρόταση -για τα λεφτά που ζητά- προτάσσοντας τον οικονομικό σε κατανάλωση κινητήρα, την ευελιξία του, έχει εκπομπή CO2 από 99 γρ./χλμ., ενώ συνοδεύεται από το κίνητρο των 5 ετών εγγύησης για τα μηχανικά μέρη, 5 χρόνια οδική βοήθεια και χρηματοδότηση προσφέρεται με 5 χρόνια εγγύηση και χρηματοδότηση απόκτησης από 150€ το μήνα.

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων MITSUBISHI

Mitsubishi Space Star 1.2 – Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.193 cc
Διάμετρος x διαδρομή 75,0 x 90,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι τρικύλινδρος σε σειρά
Ισχύς 59 kW (80 PS) / 6.000 rpm
Ροπή 106 Nm (10,8 kgm) / 4.000 rpm
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,7 sec (CVT: 12,7)
Τελική ταχύτητα 180 km/h (CVT: 173)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 5,8 lt/100 km
Τυποποιημένη μικτή 4,3 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 35 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 593 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 100 g/km (CVT: 99)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό πέντε σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος/ Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/ταμπούρα
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Yokohama BlueEarth A34, 175/55 R15
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 3.795 x 1.665 x 1.505 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.430/1.415 mm
Μεταξόνιο 2.450 mm
Χώρος αποσκευών 235 lt
Απόβαρο 845 (CVT: 865)
Τιμη πωλησης βασικης εκδοσης μοντελου δοκιμης: απο 12.990€

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!