ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Schaeffler συγκεντρώνει όλες τις υπηρεσίες για το συνεργείο κάτω από το REPXPERT

Η διαδικτυακή πύλη REPXPERT - φιλική προς το χρήστη, η χρήση είναι προσανατολισμένη και έχει σχεδιαστεί για βέλτιστη χρήση και σε tablet. Περίπου 2.000 νέοι χρήστες προστίθενται κάθε μήνα.

Από σήμερα, το εμπορικό σήμα REPXPERT της Schaeffler, προσφέρει στα συνεργεία αυτοκινήτων, όλες τις υπηρεσίες που συνοδεύουν τα προϊόντα και τις λύσεις επισκευής, σε ένα μόνο σημείο!

Στα τέλη Μαρτίου 2016 ένα νέο κέντρο εκπαίδευσης REPXPERT από τη Schaeffler για την αγορά του Automotive Aftermarket άνοιξε στο Clamart της Γαλλίας.Η Schaeffler προσφέρει αυτό το πλήρες φάσμα των υπηρεσιών – που έχουν αποδειχθεί ότι είναι επιτυχής, συμπεριλαμβανομένης της διαδικτυακής πύλης και των πολυάριθμων σεμιναρίων κατάρτισης που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο – σε ακόμη περισσότερα σημεία σε όλο τον κόσμο. Είτε πρόκειται για το online portal, τη τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης, τις οδηγίες εγκατάστασης και τα βίντεο, τα εκπαιδευτικά σεμινάρια – τα οφέλη των συνεργείων με τα σαράντα χρόνια εμπειρίας της Schaeffler στην αγορά του Automotive Aftermarket. Οι συνεχώς ενημερωμένες πληροφορίες και η άμεση επαφή με έναν ειδικό του REPXPERT σημαίνει πραγματικά ολοκληρωμένες υπηρεσίες. “Κάθε φορά που θα ερχόμαστε σε άμεση επαφή με πελάτες και συνεργεία, προσωπικά ή ψηφιακά, σας υποσχόμαστε ότι θα είναι μια συνάντηση μεταξύ ίσων – από ειδικό σε ειδικό,” λέει ο Dr. Robert Felger, μέλος στο διοικητικό συμβούλιο για τα Προϊόντα και το Marketing, στη Schaeffler Automotive Aftermarket. “Και με το REPXPERT σαν εμπορικό σήμα των υπηρεσιών μας, κρατάμε αυτή την υπόσχεση κάθε φορά.”

Η διαδικτυακή πύλη εξακολουθεί να είναι επιτυχής
Το REPXPERT είναι online στη Γερμανία για ένα χρόνο τώρα, και πλέον είναι διαθέσιμο σε 17 εκδόσεις και χώρες συνολικά. Μέσα στο 2016, η πύλη θα ανοίξει για το Μεξικό και την Τουρκία. Από την έναρξή του, πάνω από 40.000 επαγγελματίες επισκευαστές χρησιμοποιούν ενεργά το REPXPERT και προστίθενται κάθε μήνα περίπου 2.000 νέοι χρήστες.

Περίπου πριν από τρία χρόνια, η Schaeffler Automotive Aftermarket άνοιξε το πρώτο κέντρο εκπαίδευσης του REPXPERT στην έδρα της στο Langen της Γερμανίας. Εκτός από τις αίθουσες διδασκαλίας, συμπεριλαμβάνει ανυψωτικό και επαγγελματικό πάγκο εργασίας έτσι ώστε να πραγματοποιούνται πλήρεις επισκευές συνεργείου.Στην Ελλάδα και στην Κύπρο εκατοντάδες συνεργεία χρησιμοποιούν το REPXPERT αναγνωρίζοντας τα πολλαπλά οφέλη που τους προσφέρει. Βασικό στοιχείο της online πλατφόρμας είναι ο ηλεκτρονικός κατάλογος με βάση το  TecDoc περιλαμβάνοντας όλους τους κατασκευαστές οχημάτων. Η Schaeffler είναι η μόνη εταιρεία στην αγορά ανταλλακτικών και εξαρτημάτων αυτοκινήτων που προσφέρει το σύνολο του καταλόγου και σε ηλεκτρονική μορφή. Οι χρήστες του REPXPERT μπορούν να βρούνε το σωστό ανταλλακτικό εύκολα και γρήγορα, και να λάβουν την καλύτερη δυνατή βοήθεια και υποστήριξη για την εκτέλεση σωστών και επαγγελματικών επισκευών. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε όλο το υλικό που είναι διαθέσιμο για κάθε προϊόν, όπως βίντεο εγκατάστασης των προϊόντων της Schaeffler, τεχνικά φυλλάδια και πληροφορίες σέρβις.

Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι η σύνδεση με το σύστημα πληροφοριών TecRMI, πράγμα που σημαίνει ότι το REPXPERT, προσφέρει ένα ευρύ φάσμα οχημάτων και ειδικών επισκευών και εργασιών συντήρησης, δεδομένα ρύθμισης και χρόνους επισκευής. Αυτά είναι τώρα διαθέσιμα, με άμεση ισχύ, για τους πελάτες μας και για τα προϊόντα από το χαρτοφυλάκιο της Schaeffler χωρίς κόστος.

Η μεταφορά της γνώσης σε παγκόσμιο επίπεδο
Μια άλλη μεγάλη υπηρεσία που προσφέρεται από το REPXPERT είναι τα τεχνικά σεμινάρια κατάρτισης με θεωρητικό και πρακτικό μέρος σχετικά με τα προϊόντα και τις λύσεις επισκευής από τις μάρκες LuK, INA, FAG και Ruville. Μόνο το 2016 οι 65 τεχνικοί εκπαιδευτές μας εκπαίδευσαν πάνω από 40.000 ανθρώπους σε 22 διαφορετικές γλώσσες.

Εκτός από τα σεμινάρια κατάρτισης που πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις των διανομέων και στα συνεργεία εγκαταστάσεων, η Schaeffler προσθέτει επιπλέον τον αριθμό των δικών της εκπαιδευτικών κέντρων. Αυτή είναι μια αντίδραση στην αυξανόμενη ζήτηση για πληροφορίες και προηγμένη εκπαίδευση για όλο και πιο σύνθετες εφαρμογές στα οχήματα και τις λύσεις επισκευής τους. Πολλά από τα κέντρα εκπαίδευσης είναι εξοπλισμένα με ανυψωτικά επιβατικών αυτοκινήτων που επιτρέπουν τους εκπαιδευτές μας να δείξουν τα βήματα των επισκευών απευθείας στο αυτοκίνητο. Έτσι οι εκπαιδευτές του REPXPERT χρησιμοποιούν κινητό εξοπλισμό εκπαίδευσης τον οποίο χρησιμοποιούν άμεσα στην περιοχή που βρίσκεται ο πελάτης να επιδεικνύουν τις φάσεις εξαγωγής και επανατοποθέτησης, και να διδάξουν το σωστό τρόπο χειρισμού των ειδικών εργαλείων καθώς και να δώσουν πολύτιμες συμβουλές σχετικά με τη διάγνωση και την επισκευή των προβλημάτων. Η Schaeffler συνεχίζει να αναπτύσσει εκπαιδευτικά πακέτα για την αγορά των ανταλλακτικών και των εξαρτημάτων αυτοκινήτων, παράλληλα με την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της.

Επισκεφθείτε το www.repxpert.com για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το χαρτοφυλάκιο της υπηρεσίας REPXPERT από τη Schaeffler.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!