ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

BMW με κινητήρες που θα έχουν ψεκασμό νερού [vid]

Το 2019 θα περάσουν στην παραγωγή οι κινητήρες με σύστημα ψεκασμού νερού, ένα σύστημα που έχει αναπτύξει η Bosch και που υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους…

BMW Bosch Water Injection System From 2019 (2)Θυμάστε την BMW M4 MotoGP και την ανάλυση που είχαμε κάνει στον κινητήρα με το σύστημα ψεκασμού νερού για να μειώνει έμμεσα την θερμοκρασία στους κυλίνδρους; Που ψέκαζε νερό στην εισαγωγή ώστε να μειώνεται η θερμοκρασία του αέρα και κατά συνέπεια της καύσης; Ε, τελικά δεν επρόκειτο για κάποιο τεχνολογικό πυροτέχνημα που έχει μόνο σκοπό να εντυπωσιάσει, αφού το σύστημα της Bosch (δείτε εδώ θα περάσει στην παραγωγή για να διασφαλίζει έως 13% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και έως 4% λιγότερο CO2. Ο Fabiana Piazza, υπεύθυνος του πρότζεκτ στην Bosch, δήλωσε στο βρετανικό Autocar πως το σύστημα λειτουργεί ιδανικά σε αυτοκίνητα με ειδική ισχύ πάνω από περίπου 108 άλογα, οπότε μπορούμε να υποθέσουμε πως δεν θα το δούμε σε turbo κινητήρες κάτω από τα 2.000 κ.εκ., αν και το σύστημα έχει ήδη δοκιμαστεί σε μικρά μοντέλα όπως η Σειρά 1.

SMS==> BMW M4 MotoGP με υδρόψυκτο ψεκασμό!

BMW Bosch Water Injection System From 2019 (1)

BMW Bosch Water Injection System From 2019 (6)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα καινοτομία από τη Bosch! Παρόλα αυτά, άλλη μια φορά είναι ξεκάθαρο πόσο διαφέρει η τυπική κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής με την πραγματική κατανάλωση..
    Στο άρθρο της εταιρίας αναφέρεται ότι στα μελλοντικά τεστ κατανάλωσης (WLTP) η κατανάλωση μειώνεται γύρω στο 4%, αλλά σε καθημερινή χρήση στους δρόμους η μείωση φτάνει μέχρι το 13%. Με απλά λόγια, όσο ψηλότερη κατανάλωση, τόσο μεγαλύτερη μείωσή της λόγω του ψεκασμού νερού. Παρότι οι σχέσεις δεν είναι γραμμικά ανάλογες, για να φτάσουμε στη μείωση του 13%, πρέπει να πραγματική κατανάλωση στην καθημερινή οδήγηση να είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που δίνει ο κατασκευαστής!

    Και μάλιστα αυτό αναφέρεται στο WLTP, το οποίο είναι σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται πιο κοντά στην πραγματική οδήγηση/κατανάλωση σε σχέση με τον κύκλο που ισχύει ακόμα (NEDC)!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!