Μία έρευνα του έγκριτου T&E έρχεται να εκπλήξει καθώς αναφέρει πως τα ντίζελ του γερμανικού ομίλου είναι πιο καθαρά σε εκπομπή NOx από όλο τον -επίσης ντίζελ- ευρωπαϊκό στόλο!
Περίπου ένα χρόνο μετά το περιβόητο dieselgate μία μελέτη του Transport &Environment (T&E) δείχνει πως τα τρέχοντα ντίζελ αυτοκίνητα της Volkswagen είναι τα λιγότερα ρυπογόνα (τουλάχιστον σε ότι αφορά στα οξείδια αζώτου NOx). H έρευνα αναφέρεται σε μοντέλα του 2016 και προδιαγραφής Euro 6, εξαιρώντας τα πειραγμένα Euro 5 ντίζελ με έτος κατασκευής από το 2011 έως το 2015.
Όπως θα δείτε παρακάτω στα πολύ ενδιαφέρονται εικονογραφήματα (παραπάνω φαίνονται τα στάνταρ περί NOx), τα στοιχεία προέρχονται από μετρήσεις σε 230 αυτοκίνητα που έγιναν σε πραγματικές συνθήκες και σε συνεργασία με την βρετανική, γαλλική και γερμανική κυβέρνηση.
Πρωταθλητής στους ρύπους είναι οι Fiat και Suzuki όπου τα μοντέλα τους εκπέμπουν 15 φορές NOx πάνω από το επιτρεπόμενο! Ακολουθούν οι Nissan-Renault με x14 φορές, οι GM-Opel με x10, ενώ στην χαμηλότερη θέση είναι τα VW με περίπου x2 (δείτε το παραπάνω γράφημα).
Στο παραπάνω όμορφο infographic έχει πολύ ενδιαφέρον να παρατηρήσετε το παραθυράκι που βρίσκουν οι κατασκευαστές για να απομονώνουν την λειτουργία του καταλυτικού συστήματος NOx ανάλογα με την θερμοκρασία και την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Ακολουθούν και μερικά, πολύ ενδιαφέροντα. Εσείς τι έχετε να πείτε σχετικά με την όλη υπόθεση;
Υπάρχει και μία άλλη έρευνα, την οποία την έχουν ψιλοθάψει τα ΜΜΕ στην οποία το σύστημα bluetec της MErcedes απενεργοποιείται σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος κάτω από 10 βαθμούς και οι ρύποι πηγαίνουν στο θεό !!!!
Αλλά βέβαια, την MErcedes ποιος θα την αγγίξει ????
Μπορεί στους Εuro 6 το group VW να είναι “καθαρό” επί της παρούσης, γιατί και τα προηγούμενα καθαρά θα ήταν αν δεν υπήρχαν οι έλεγχοι εξ Αμερικής, αλλά η εταιρεία έχει ΑΛΗΤΙΚΗ συμπεριφορά (diesel gate me αποδεδειγμένη απάτη:Είσαι Αμερικάνος Ή Αυστραλός, θα σε καλύψω στην βλάβη, είσαι ευρωπαίος όχι).
Φτάνει πια με την Γερμανική προπαγάνδα
Καλημέρα! Εμείς εδώ πάντως στο caroto.gr δεν έχουμε να κρύψουμε τπτ, και ας δεχόμαστε πιεσούλες. Για την μερσεντες και για αλλους εχω γραψει: “….Όπως είχαμε γράψει, το σύστημα καταστολής των Νοξ παύει να λειτουργεί στα Mercedes κάτω από τους 10 βαθμούς Κελσίου και κάτω από τους 17 στα Opel….
στο άρθρο εδω: https://www.caroto.gr/2016/04/22/%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%B9/
ενώ υπάρχει και αυτό: https://www.caroto.gr/2016/04/18/dieselgate-%CF%85%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%BA/
Ευχαριστούμε για το σχόλιο!
Φιλικά,
Ν.
Ευχαριστώ για την απάντηση.