NEA

Τούρμπο 1.000άρη Hyundai i20 από 14.490 ευρώ

New Generation i20_Front

Στοχεύοντας στη δυναμική και αποδοτική οδήγηση, ο νέος Kappa 1.0 T-GDI τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού είναι άμεσα διαθέσιμος στο i20 New Generation.

Ο 1.0 T-GDI διατίθεται σε δύο επίπεδα απόδοσης. Με ισχύ 100 ίππων που στοχεύει στη μεγιστοποιήση της οικονομίας καυσίμου και εστιάζει στην άνεση και με 120 ίππους που έχει αναπτυχθεί για να διευκολύνει την πιο σπορ οδήγηση, χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση. Οι νέοι Turbo-GDI κινητήρες του i20 διαθέτουν στάνταρ σύστημα ISG (stop-start) και επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου με κατανάλωση έως και 4,3 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 τόσο χαμηλές όσο τα 99 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

TURBO_GDI_GASOLINE_ENGINE_2016_Είναι οι πρώτοι της νέας γενιάς μικρών, υπερτροφοδοτουμένων κινητήρων που κατασκευάζονται στη Νότιο Κορέα για την Ευρωπαϊκή αγορά. Το Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai Motor στη Γερμανία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην έρευνα, στην ανάπτυξη, στη μηχανική αλλά και τις δοκιμές του νέου κινητήρα, στοχεύοντας στη χρήση τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Ο νέος κινητήρας διαθέτει εξαιρετικά αποδοτική καύση και δυναμικές επιδόσεις εκπληρώνοντας τη δέσμεση της Hyundai στη δημιουργία μικρότερων κινητήρων με στόχο την τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου. Οι εκδόσεις των 100 και 120 ίππων αποδίδουν και οι δύο μέγιστη ροπή 171,6 Nm στις 1.500 σ.α.λ. παρέχοντας ένα τέλειο συνδυασμό δυναμισμού και αποτελεσματικότητας.

Ένας υπερτροφοδότης με ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης βελτιώνει την αποδοτικότητα των καυσίμων με τη μείωση των απωλειών άντλησης, καθώς και τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού και της ροπής στις χαμηλές στροφές. Μια βελτιστοποιημένη δομή διαχωρισμένης ψύξης για την κυλινδροκεφαλή και το μπλοκ, βελτιώνει την καλή λειτουργία του κινητήρα μέσω πίεσης των τριβών.

Ο κινητήρας έχει παραμείνει κατά το δυνατόν μικρός από πλευράς διαστάσεων, καθώς η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και μπορεί συνεπώς να ψύχεται αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το σύστημα ψύξης του νερού της κυλινδροκεφαλής. Οι προσπάθειες αυτές οδηγούν σε ταχύτερη προθέρμανση του καταλύτη και εν τέλει στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Η προσθήκη των νέων 1.0Lt Turbo των 100 και 120 ίππων έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων 1.2 75 & 84 ίππων βενζίνης, 1.1 Turbo Diesel 75 ίππων και 1.4 Turbo Diesel 90 ίππων. Έτσι η βενζινοκίνηση για το i20 ξεκινά σήμερα από 11.990 € και η πετρελαιοκίνηση από 13.200 €.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!