NEA

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το νέο Opel Insignia Grand Sport

Το σύστημα παραγγελιών για τη νέα ναυαρχίδα της Opel άνοιξε ήδη, ενώ η νέα γενιά Insignia ξεχωρίζει όχι μόνο για την κομψή, σπορ και αεροδυναμική σιλουέτα της (CD μόλις 0,26 για πεντάθυρο τύπου coupé) αλλά και για τις πολυάριθμες τεχνολογικές καινοτομίες της…

Το νέο Insignia, στη βασική του έκδοση, διαθέτει συστήματα υποστήριξης, όπως  Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) με ανίχνευση πεζού, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (automatic emergency braking), Προειδοποίηση Παρέκκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning (LDW), Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με αυτοματοποιημένη διόρθωση διεύθυνσης και Ένδειξη Απόστασης από το Προπορευόμενο Όχημα (Following Distance Indication). Στην αυξημένη ασφάλεια συντελεί το ενεργό καπό, για βελτιωμένη προστασία των πεζών. Επίσης, ακόμα και η βασική έκδοση διατίθεται με οθόνη αφής.

Η δεύτερη γενιά Insignia βασίζεται σε μία νέα αρχιτεκτονική. Ζυγίζει έως 175 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο ως Grand Sport sedan, και μέχρι 200 κιλά λιγότερο ως Sports Tourer station wagon. Αυτή η σημαντική μείωση βάρους και το νέο, υψηλής ακρίβειας σύστημα διεύθυνσης ευθύνονται για τη βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά. Επιπλέον, η νέα ναυαρχίδα της Opel λανσάρει μία ευρεία γκάμα αποδοτικών κινητήρων και κιβωτίων μειωμένων τριβών, σχεδιασμένων για ακόμα καλύτερη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Η κατανάλωση των κινητήρων που θα διατίθενται για το Grand Sport (βενζίνης: 1.5 Turbo, diesel: 1.6 CDTI) έχει μειωθεί από 3 έως 10% συγκριτικά με τα αντίστοιχα απερχόμενα μοντέλα, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) που προσομοιάζει καλύτερα τις ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης.

Friction-optimized: The newly designed six-speed manual transmission.

Η Opel έχει ανακοινώσει ήδη από το Δεκέμβριο του 2015 πως θα κοινοποιεί τιμές κατανάλωσης βασισμένες στον κύκλο οδήγησης WLTP για τα μελλοντικά μοντέλα της. Ο κύκλος WLTP θα είναι υποχρεωτικός από την άνοιξη του 2017, και συγκριτικά με τον ισχύοντα κύκλο NEDC προσομοιάζει πολύ καλύτερα τις πραγματικές οδηγικές συνθήκες. Ξεκινώντας με το νέο Astra, η Opel παρέχει δεδομένα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης που συλλέγει στον κύκλο WLTP μαζί με τα επίσημα στοιχεία NEDC, από τον Ιούνιο του 2016. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες λαμβάνουν έναν πιο ρεαλιστικό υπολογισμό κόστους για την καθημερινή κατανάλωση του οχήματός τους.

Νέοι βενζινοκινητήρες και βελτιωμένοι diesel στο ξεκίνημα των πωλήσεων

Η γκάμα κινητήρων του νέου Opel Insignia Grand Sport ξεκινά με μία νέας σχεδίασης, πολύ αποδοτική μονάδα βενζίνης, τον 1.5 turbo που διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Ο βασικός κινητήρας αποδίδει 103 kW/ 140 ίππους (κατανάλωση NEDC στο Grand Sport: στην πόλη 7,3 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, εκτός πόλης 4,7 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, μικτός κύκλος 5,7 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, 129 γραμμάρια/ χιλιόμετρα CO2) και εντυπωσιάζει με την ισχυρή ροπή των 250 Nm μεταξύ 2.000 και 4.100 σ.α.λ.. Η ισχυρότερη έκδοση 122 kW/165 ίππους (κατανάλωση NEDC στο Grand Sport: στην πόλη 7,0 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, εκτός πόλης 4,9 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, μικτός κύκλος 5,7 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, 130 g/km CO2), ενώ έχει όλα τα προσόντα για να γίνει ο πιο δημοφιλής βενζινοκινητήρας της οικογένειας Insignia. Συγκριτικά με τον ήδη πολύ αποδοτικό 1.6 Turbo (125 kW/170 ίπποι) που χρησιμοποιείται στο απερχόμενο μοντέλο, ο νέος κινητήρας μειώνει την κατανάλωση σύμφωνα με τον κύκλο WLTP κατά μέσο όρο περίπου άλλα 3%. Η αλουμινένια υπερτροφοδοτούμενη μονάδα άμεσου ψεκασμού των 1.500 κυβικών έχει το μεγαλύτερο κυβισμό από όλους τους υπερσύγχρονους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους της οικογένειας μικρών βενζινοκινητήρων της Opel. Ο νέος high-tech τετρακύλινδρος 1.5 εντυπωσιάζει επίσης με την άμεση απόκριση και την πλούσια ροπή σε όλες τις συνθήκες.

Άξιος λόγου είναι και ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας της γκάμας του νέου Insignia. Ο 2.0 turbo αποδίδει 191 kW/ 260 ίππους και μέγιστη ροπή 400 Nm μεταξύ 3.000 και 4.000 σ.α.λ. (Κατανάλωση NEDC στο Grand Sport: στην πόλη 11,5 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, εκτός πόλης 7,0 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, μικτός κύκλος 8,6 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, 197 γραμμάρια/ χιλιόμετρο CO2). Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος συνδυάζεται με το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με ομαλή διαδικασία αλλαγών, και ένα πολύ προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με τεχνολογία κατανομής ροπής torque vectoring –μοναδικό στη μεσαία κατηγορία. Στο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, δύο πολύδισκοι συμπλέκτες αντικαθιστούν το συμβατικό πίσω διαφορικό παρέχοντας πολύ πιο ακριβή μετάδοση ισχύος σε κάθε τροχό ατομικά σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

Η γκάμα ολοκληρώνεται από το νέο, εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο για τους δημοφιλείς κινητήρες 1.6 diesel με απόδοση 81 kW/110 ίππων (κατανάλωση NEDC στο Grand Sport: στην πόλη 4,6 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, εκτός πόλης 3,6 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, μικτός κύκλος 4,0 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, 105 γραμμάρια/ χιλιόμετρο CO2) και 100 kW/136 ίπποι (κατανάλωση NEDC στο Grand Sport: στην πόλη 5,1 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, εκτός πόλης 3,9 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, μικτός κύκλος 4,3 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, 114 γραμμάρια/ χιλιόμετρο CO2). Ο νέος συνδυασμός του μηχανικού κιβωτίου και του ανανεωμένου 1.6 CDTI (81 kW/110 ίπποι) πετυχαίνει μείωση κατανάλωσης στον κύκλο WLTP μέχρι 10% συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο.

Επιπλέον, η Opel θα προσφέρει τον ανανεωμένο 2.0 diesel με 125 kW/170 ίππους (κατανάλωση NEDC στο Grand Sport: στην πόλη 6,7 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, εκτός πόλης 4,3 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, μικτός κύκλος 5,2 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, 136 γραμμάρια/ χιλιόμετρο CO2).

Για τη Γερμανική αγορά ανακοινώθηκαν οι τιμές εκκίνησης για το Grand Sport sedan από 25.940 € και Sports Tourer station wagon από 26.940 €. Επιπλέον, η Opel θα καθιερώσει τα δεδομένα κατανάλωσης όλων των κινητήρων του Insignia με βάση τον κύκλο WLTP που θα ισχύσει μελλοντικά και θα τα δημοσιεύσει κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς στον διαδικτυακό τόπο opel.com προκειμένου να διασφαλίσει μέγιστη δυνατή διαφάνεια.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!