Την διάθεση του νέου D-MAX ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία σε τρεις εκδόσεις καρότσας (Single Cab, Extended Cab, Double Cab) και με το νέο τούρμπο ντίζελ των 1.900 κ.εκ.
To νέο D-MAX διαθέτει ένα νέο πετρελαιοκινητήρα της Isuzu Diesel με χωρητικότητα στα 1.900 κ.εκ., ισχύ στα 164 άλογα στις 3.600 σ.α.λ. και ροπή στα 360 Nm στις 2.000-2.500 σ.α.λ. Προαιρετικά υπάρχει και αυτόματο κιβώτιο της Aisin με 6 σχέσεις (πέρα από το μηχανικό 6άρι), ενώ η ανάρτηση έχει διπλά ψαλίδια μπροστά και άκαμπτο άξονα πίσω.
Στις τετρακίνητες εκδόσεις η απόσταση από το έδαφος φτάνει έως 23,5 εκατοστά, ενώ κατά την πρώτη μας επαφή το D-MAX κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στης «επαγγελματικές» δυνατότητες και τα λιγότερα «φορτηγατζίδικα» αίσθηση χάρη στο ισορροπημένο οδηγικά σύνολο με την κοντρολαρισμένη ανάρτησής και το ακριβές τιμόνι.
Στρωτός, ήσυχος και οικονομικός ο νέος ντίζελ. Μέχρι την σχετική δοκιμή μπορείτε να κατεβάστε εδώ τον σχετικό τιμοκατάλογο με τον εξοπλισμό στις top εκδόσεις να περιλαμβάνει πολλά συστήματα άνεσης και ασφάλειας.