ΝΕΑ

Οι τιμές πώλησης για την βασική έκδοση του νέου Renault Megane 1.2 TCe με τους 100 ίππους ξεκινά από 17.150 ευρώ, ενώ η βασική ντίζελ 1.5 dci με τα 90 άλογα από 18.890 ευρώ. Σύντομα θα ακολουθήσει η δοκιμή της dCi με τα 110 άλογα.

To νέο Audi A5 Coupe στην έκδοση 1.4 TFSI των 150 ίππων ξεκινά από τις 46.400 ευρώ με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο S-tronic - H αμέσως επόμενη έκδοση 2.0 TFSI των 252 ίππων ξεκινά από 63.600 ευρώ.

Ράλι Ντακάρ: Νικητής στην 8η ειδική και μπροστάρης στην γενική ο Loeb - Ακυρώθηκε η σημερινή 9η ε.δ. λόγω καιρικών συνθηκών

Το 2014 η Rolls-Royce είχε πουλήσει για πρώτη φορά στην ιστορία της πάνω από 4.000 αυτοκίνητα (για την ακρίβεια 4.063) – Το 2016 ήταν επίσης μία πολύ καλή χρονιά για την βρετανική φίρμα με 4.011 πωλήσεις με τη μεγαλύτερη άνοδο στην Ευρώπη (+28%) και τον καλύτερο ντίλερ στο Ντουμπάι (που αλλού;).

Ράλι Ντακάρ - 7η ε.δ.: Διατηρεί τα ηνία του αγώνα ο «Mr. Dakar»!

Ράλι Ντακάρ – 6η ε.δ.: Ακυρώθηκε λόγω καιρού, απόλυτη κυριαρχία για την Peugeot

Το νέο Jeep Wrangler θα ξεκινήσει να παράγεται μέσα στο Νοέμβριο του 2017, ενώ το τρέχον μοντέλο θα συνεχίσει για ένα παράλληλο διάστημα 8 μηνών – Το λανσάρισμα του νέου Wrangler στην Ευρώπη αναμένεται την άνοιξη του 2018 και μέσα στην ίδια χρονιά θα παρουσιαστεί και έκδοση pick-up.

Ράλι Ντακάρ – 5η ε.δ.: Μία ακόμη νίκη για τον Loeb!

Ράλι Ντακάρ – 4η ε.δ.: Την σημερινή ειδική κατέκτησε ο Despres!

Μετά από τρία χρόνια λειτουργίας το εργοστάσιο της Maserati AGAP (Avv. Giovanni Agnelli Plant) κατασκεύασε πάνω από 100.000 αυτοκίνητα – Οι 70.000 αφορούν στη Ghibli, ενώ το Νο 100.000 έλαχε να είναι μία λευκή Quattroporte.


Νίκος Ι. Μαρινόπουλος

Share Button
Υπάρχουν καρότα και... καρότα. Στο δικό μας (car+auto=caroto) αναλύουμε τα πάντα γύρω από την τεχνολογία του αυτοκινήτου και ότι σχετίζεται με αυτό. Ο καθένας μπορεί να σχολιάσει οποιοδήποτε άρθρο κάνοντας απλά εγγραφή εμπλουτίζοντας την τεχνολογική μας κοινότητα...

nikos i marinopoulos

Γεννήθηκε στις 17/10/1975 και μεγάλωσε στην Βαλύρα Μεσσηνίας, είναι Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕ. Η πρώτη του επαγγελματική δραστηριότητα έγινε το 1999 όταν από το γραφείο διασύνδεσης της σχολής όπου ενημερώθηκε πως το περιοδικό Car&Driver χρειαζόταν ένα άτομο με τεχνολογικές γνώσεις. Για περίπου δύο χρόνια συνεργάστηκε με αξιόλογους ανθρώπους και έμαθε τον τρόπο που λειτουργεί ένα περιοδικό αυτοκινήτου, ένα από τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα.

Το 2001 μετακόμισε στο συγκρότημα του ΔΟΛ όπου και ξεκίνησε ουσιαστικά η εμπλοκή του με τον ηλεκτρονικό Τύπο μέσω του in.gr/auto και έχοντας την τύχη να συνεργαστεί με αξιόλογα πρόσωπα.  Στην πορεία τεσσάρων και κάτι ετών αρθρογράφησε για τα περιοδικά RAM και HI-TECH και για το ένθετο αυτοκινήτου στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».

Το 2005 αποχώρησε από τον όμιλο και μέχρι το καλοκαίρι του 2013 εργάστηκε στις εφημερίδες City Press και Free Sunday του Γιώργου Κύρτσου (με την τελευταία διατηρεί συνεργασία). Με πολύ πάθος και κόπο αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος του περιοδικού CAM, του πρώτου free press περιοδικού αυτοκινήτου. Εν τω μεταξύ, από το 2007 υπάρχει τακτική συνεργασία με την εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ», η οποία συνεχίζεται και με το NewsAuto.gr.

Από το 2010 είναι μέλος του θεσμού "Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα". Εξακολουθεί να συνεργάζεται με το Car&Driver και να είναι υπεύθυνος για τα τεχνολογικά αφιερώματα του περιοδικού. Υπήρξε μία σύντομη διαδρομή το 2014 στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ/parapolitika.gr, ενώ από τα τέλη του 2015 επιστρέφει στον χώρο του free press, όπου επιμελείται την έκδοση Auto Sunday και γράφει στην Free Sunday.

Φυσικά, η σημαντικότερη στιγμή στην πορεία του αφορά στην δημιουργία του Caroto.gr, το οποίο ξεκίνησε ως blogger το 2009, ενώ από το 2013 βρίσκεται... σε κατάσταση WOT και στο top-10 των ελληνικών sites για την αυτοκίνηση!

Nίκος I. Μαρινόπουλος (caroto@caroto.gr)
Share Button