Η αεροδυναμική άντωση σχετίζεται άμεσα με το συγκεκριμένο θέμα και αφορά στην δύναμη που αναπτύσσεται στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου όσο η ταχύτητα αυξάνεται. Στα σπορ αυτοκίνητα, όπως οι Ferrari, η σχεδίαση του πατώματος είναι τέτοια που επιτρέπει την ταχύτερη ροή του αέρα στο πίσω μέρος ώστε το αυτοκίνητο να κολλά στην άσφαλτο. Η όλη ιδέα (ground effect) επινοήθηκε για πρώτη φορά από τον Colin Chapman και εμφανίσθηκε στους αγώνες και μετέπειτα σε αυτοκίνητα παραγωγής. Εκτός όμως από τα παραπάνω οι σχεδιαστές δίνουν ιδιαίτερα μεγάλη βαρύτητα στο σχεδιασμό του αμαξώματος ώστε ο αέρας να ρέει ομαλά γύρω από αυτό χωρίς να δημιουργούνται ενοχλητικοί θόρυβοι π.χ. από τους καθρέπτες, τους υαλοκαθαριστήρες, τα στεγανά των παραθύρων κ.α.