Ω

Ωστήρια

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

ΩστήριαΟνομάζονται έτσι τα κυλινδρικά εξαρτήματα που βρίσκονται σε επαφή με τους λοβούς του εκκεντροφόρου άξονα και αναλαμβάνουν να μετατρέπουν την περιστροφική κίνηση του εκκεντροφόρου σε παλινδρομική κίνηση της βαλβίδας. Στα παλιότερης τεχνολογίας οχήματα υπήρχαν τα μηχανικά ωστήρια τα οποία σταδιακά εκτοπίστηκαν από τα υδραυλικά που έχουν την ιδιότητα να αυτορυθμίζονται. Τα υδραυλικά ωστήρια ρυθμίζουν τις ανοχές των βαλβίδων μέσω υδραυλικής πίεσης. Το πλεονέκτημα τους είναι ότι είναι αυτορυθμιζόμενα, δεν χρειάζονται ρύθμιση κάτω από κανονικές συνθήκες λειτουργίας και χρήσης και λόγω του ότι είναι σε διαρκή επαφή με το έκκεντρο λόγο θεωρητικά μηδενικών ανοχών είναι πολύ ευκολότερο να προβλεθεί πότε ανοίγει και κλείνει η βαλβίδα και οι εκπομπές ρύπων διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. Εχω θέμα με τα ωστηρια σε Fiat pundo ο κινητήρας είναι από γενική επισκευή σε καλή κατάσταση.. Βρήκα ένα σπρέι που βοηθάει στα ωστηρια στα 13ευρω ενώ για να τα αλλάξω με μεταχειρισμένα παει 250ευρω.ξερεις κανεις κάποια λυση που να γλυτώσει την κατάσταση;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button