Εννοούμε το περίφημο συγχρονιζέ το οποίο κινείται από τον επιλογέα ταχυτήτων πάνω σε ένα πολύσφηνο κατά μήκος του άξονα και εμπλέκεται με το γρανάζι χάρη σε δύο ομοαξονικά δαχτυλίδια. Το εσωτερικό του έχει κωνική διαμόρφωση όπου εφαρμόζει στον αντίστοιχο κώνο του γραναζιού. Στόχος του συγχρονιζέ είναι ουσιαστικά να συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με την έξοδο ισχύος του κινητήρα. Με άλλα λόγια, να συγχρονίζονται αυτόματα τα γρανάζια του κόμπλερ πριν γίνει η εμπλοκή των γραναζιών. Αν δεν υπήρχε ο συγχρονιστής θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει ομαλά η ταχύτητα. Από τις πρώτες εφαρμογές που καταγράφηκαν για το συγχρονιζέ ήταν σε μία Cadillac του 1928.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.