Ας δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό σε μία ενότητα όπου μπορεί κανείς να θέσει οποιοδήποτε θέμα -σχετικό με την αυτοκίνηση και την τεχνολογία- επιθυμεί υπό μορφή σχολίου. Ο καθένας μπορεί με την σειρά του να απαντήσει μέσα στο σχόλιο ανταλάσσοντας απόψεις…
O βαθμός υπερπλήρωσης αντιπροσωπεύει την αύξηση της πυκνότητας του αέρα σε σχέσεη με την αντίστοιχη ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα. Εξαρτάται από τη σχέση συμπίεσης και συνήθως εκφράζει την μέγιστη τιμή με δεδομένο με την άυξηση της πίεσης όταν η θερμοκρασία του συμπιεσμένου αέρα πλήρωσης δεν αυξάνεται ή επανέρχεται στην αρχική της τιμή χάρη στο intercooler. Στους βενζινοκινητήρες ο βαθμός υπερπλήρωσης περιορίζεται απο την κρουστική καύση ενώ στους ντίζελ από τη μέγιστη επιτρεπόμενη πίεση λειτουργίας του κινητήρα.
Kαλησπέρα!μπράβο για την εξαιρετική δουλεία που κάνετε στο site!αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα με ένα Nissan Almera ’00 1.400cc.Το αυτοκίνητο έχει γύρω στις 160000 χλμ και πρόσφατα παρατήρησα πως αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία απ’ότι ανέβαζε παλιότερα.Συν τοις αλλοις,αφού ανεβάσει,αν ανάψω το καλοριφέρ,η θερμοκρασία πέφτει αρκετά χαμηλα…Όλα αυτα τα χρόνια που το έχω δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Τί μπορεί να φταίει;Υπάρχει περίπτωση να φταίνει τα λάδια του; Ευχαριστω για τον χρόνο σας;
Καλησπερα σε ολα τα παιδια και συγχαρητηρια για το υψηλο επιπεδο. Αν και δεν ειναι παντα ευκολο να κανει κανεις “τηλεδιαγνωση” ταπεινη μου αποψη ειναι οτι ο θερμοστατης του νερου (οχι αυτος που δινει εντολη στο βεντιλατερ) εχει κολησει στην ανοιχτη θεση. Προληπτικα θα σου προτεινα να τον αντικαταστησεις.
Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.Η ομάδα του Caroto
Καλησπέρα!θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τι εστι βαθμός πλήρωσης-υπερπλήρωσης;Ψάχνω αρκετό καιρό αλλά μάλλον δεν ψάχνω σωστά…
O βαθμός υπερπλήρωσης αντιπροσωπεύει την αύξηση της πυκνότητας του αέρα σε σχέσεη με την αντίστοιχη ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα. Εξαρτάται από τη σχέση συμπίεσης και συνήθως εκφράζει την μέγιστη τιμή με δεδομένο με την άυξηση της πίεσης όταν η θερμοκρασία του συμπιεσμένου αέρα πλήρωσης δεν αυξάνεται ή επανέρχεται στην αρχική της τιμή χάρη στο intercooler. Στους βενζινοκινητήρες ο βαθμός υπερπλήρωσης περιορίζεται απο την κρουστική καύση ενώ στους ντίζελ από τη μέγιστη επιτρεπόμενη πίεση λειτουργίας του κινητήρα.
Εχετε κανει πολυ καλη δουλεια!
Kαλησπέρα!μπράβο για την εξαιρετική δουλεία που κάνετε στο site!αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα με ένα Nissan Almera ’00 1.400cc.Το αυτοκίνητο έχει γύρω στις 160000 χλμ και πρόσφατα παρατήρησα πως αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία απ’ότι ανέβαζε παλιότερα.Συν τοις αλλοις,αφού ανεβάσει,αν ανάψω το καλοριφέρ,η θερμοκρασία πέφτει αρκετά χαμηλα…Όλα αυτα τα χρόνια που το έχω δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Τί μπορεί να φταίει;Υπάρχει περίπτωση να φταίνει τα λάδια του;
Ευχαριστω για τον χρόνο σας;
Καλησπερα σε ολα τα παιδια και συγχαρητηρια για το υψηλο επιπεδο.
Αν και δεν ειναι παντα ευκολο να κανει κανεις “τηλεδιαγνωση” ταπεινη μου αποψη ειναι οτι ο θερμοστατης του νερου (οχι αυτος που δινει εντολη στο βεντιλατερ) εχει κολησει στην ανοιχτη θεση.
Προληπτικα θα σου προτεινα να τον αντικαταστησεις.
Μπράβο παιδιά φοβερό site!