NEAΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Seal Inside Pirelli, το ελαστικό που “αυτοεπισκευάζεται”

pirelli_seal_inside_3

Το Seal Inside Pirelli είναι ένα ελαστικό που ‘αυτοεπισκευάζεται’ σε περίπτωση διείσδυσης ξένου σώματος, επιτρέποντας τη συνέχιση του ταξιδιού χωρίς να χρειάζεται αλλαγή.

  • Η πρόσφατη τεχνολογική καινοτομία που δημιούργησε το Τμήμα Έρευνας της Pirelli με στόχο την ασφάλεια, διατηρεί αυτόματα την πίεση και ακεραιότητα ενός τρυπημένου ελαστικού. Η δράση Seal Inside αποτρέπει σε ποσοστό 85% τις πιθανές αιτίες μιας απώλειας πίεσης. Μέσα στο ελαστικό, ακριβώς πίσω από το πέλμα, ένα στρώμα στεγανοποιητικού υλικού εμποδίζει την οποιαδήποτε διαρροή αέρα, ανεξάρτητα εάν το σώμα που έχει τρυπήσει το ελαστικό και διεισδύσει στο σκελετό παραμένει εκεί. Η Seal Inside δρα άμεσα στην προβληματική περιοχή, στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας τη διαρροή αέρα. Οι επιδόσεις και η ασφάλεια του αυτοκινήτου δεν υπονομεύονται: ο οδηγός ούτε καν παρατηρεί το τρύπημα του ελαστικού και συνεχίζει κανονικά την οδήγηση. Με την Seal Inside, οι πιθανότητες οδήγησης με κλαταρισμένο ελαστικό μειώνονται εντυπωσιακά.
  • Η Seal Inside είναι μια από τις λύσεις που έχει εμπνευστεί η Pirelli για μεγαλύτερη αξιοπιστία στη μετακίνηση και παρομοιάζει με τη φιλοσοφία Run Flat, με την οποία μοιράζεται ίδια τα χαρακτηριστικά ασφάλειας και επιδόσεων. Η Seal Inside εγγυάται τις επιδόσεις των στάνταρ ελαστικών σε ότι αφορά την αντίσταση κύλισης, την άνεση, το θόρυβο και την απόδοση σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα.  Επιπλέον, ο οδηγός έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να συνεχίσει το ταξίδι για αρκετά χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή του προβληματικού ελαστικού. Η τεχνολογία Seal Inside της Pirelli ήδη χρησιμοποιείται και διατίθεται σαν εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ) σε διάφορα μοντέλα της Volkswagen.

pirelli_seal_inside_1

ΦΑΣΗ 1. Ένα καρφί τρυπά το ελαστικό και μία ειδική κόλλα ακινητοποιεί το καρφί στη θέση του, στεγανοποιώντας την οπή στην περίπτωση που το καρφί μείνει σφηνωμένο στο ελαστικό.

ΦΑΣΗ 2. Η οπή που έχει ανοίξει το καρφί σφραγίζει με πλήρωση στεγανοποιητικού υλικού ακόμα και στην περίπτωση που το καρφί αφαιρείται. Έτσι το ελαστικό στεγανοποιείται πλήρως και ο αέρας δεν μπορεί να διαφύγει από πουθενά.

Πηγή: Elastika Pirelli AEE

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!