Υπάρχουν πολλοί τρόπο για να διαφημίσει μία εταιρία ένα νέο μοντέλο, ακόμη και αν χρησιμοποιήσει ένα… άλλο μοντέλο!
- Λένε πως το σεξ πουλά και δεν είναι η πρώτη φορά που το μάρκετινγκ μίας εταιρίας αποφασίζει να διαφημίσει ένα μοντέλο της επιστρατεύοντας μία καλλονή όπως είναι η Tori Praver. Το έξυπνο της υπόθεσης είναι πως στο καλλίγραμμο περίγραμμα του σώματος της οι εμπνευστές του έργου ζωγράφισαν μία πίστα στην οποία αργότερα το Lexus GS έδειξε πόσο δυναμικό μπορεί να είναι ένα sedan. Εσείς τι θα προτιμούσατε; Lexus ή Tori;