Honda, περισσότερα στοιχεία για το νέο CR-V!

new-honda-cr-v-2012-7

Το ιαπωνικό SUV θα κάνει ευρωπαϊκό ντεμπούτο στο Παρίσι και θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο στην ευρωπαϊκή αγορά…

  • new-honda-cr-v-2012-1

  • new-honda-cr-v-2012-10

  • new-honda-cr-v-2012-11

  • new-honda-cr-v-2012-12

  • new-honda-cr-v-2012-13

  • new-honda-cr-v-2012-14

  • new-honda-cr-v-2012-2

  • new-honda-cr-v-2012-3

  • new-honda-cr-v-2012-4

  • new-honda-cr-v-2012-5

  • new-honda-cr-v-2012-6

  • new-honda-cr-v-2012-7

  • new-honda-cr-v-2012-8

  • new-honda-cr-v-2012-9

  • 2012-honda-cr-v-1

  • 2012-honda-cr-v-2

  • 2012-honda-cr-v-3

  • 2012-honda-cr-v-4

  • 2012-honda-cr-v-5

  • 2012-honda-cr-v-6

Να υπενθυμίσουμε πως η αρχή λειτουργίας του συστήματος τετρακίνησης του CR-V είναι εντελώς αυτόματη και βασίζεται στην ισορροπία του υδραυλικού κυκλώματος με τις δύο αντλίες -μία στην έξοδο μετάδοσης και μία στην είσοδο- και όταν υπάρξει διαφορά πίεσης η ροπή μεταφέρεται αυτόματα στους πίσω τροχούς. Το όλο concept όμως χρονοτριβούσε αρκετά να τεθεί σε λειτουργία -ακόμα και μερικά δέκατα του δευτερολέπτου είναι αρκετά για να κολλήσεις- λόγω της μεταφοράς της υδραυλικής πίεσης στις αντλίες και από εκεί στον συμπλέκτη.

Από το 2005 (με την εμφάνιση του facelift της 2ης γενιάς) οι μηχανικοί της Honda σκέφτηκαν να δώσουν λύση στο όλο πρόβλημα προσθέτοντας ένα έκκεντρο που ουσιαστικά λειτουργεί ως αναστολέας και αναλαμβάνει να κλειδώσει την κίνηση ανάμεσα στους δύο άξονες, ώστε αυτή να μεταφερθεί ταχύτερα στον κεντρικό συμπλέκτη, αυτόν της τετρακίνησης.

Γενικά, η ιδέα του έκκεντρου αποσκοπεί στην ταχύτερη ανταπόκριση του συστήματος, όταν το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλή ταχύτητα ή κινείται σε γλιστερό οδόστρωμα -χιόνι, πάγο, κ.λπ.- και δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά περιστροφικής ταχύτητας ανάμεσα στους δύο άξονες -θυμηθείτε πως τα συστήματα τετρακίνησης με συμπλέκτη διαβάζουν την διαφορά περιστροφής. Όπως φαίνεται όμως ένας ηλεκτροκινητήρας κάνει την δουλειά πιο γρήγορα ενώ σε συνδυασμό με την μονή αντλία το βάρος μειώνεται κατά 17% εξοικονομώντας 16,5 kg. Όχι και λίγα…

Exit mobile version