H Bentley ανακοίνωσε την ανοιχτή έκδοση της Continental GT Speed η οποία εξοπλίζεται με W12 κινητήρα και «έχει» τα 0-100 km/h σε μόλις 4,4 sec!
- Ελαφρώς πιο… αργή (κατά 5 km/h) από την GT Speed Coupe αλλά πιο ταχύτερη (κατά 11 km/h) από την προηγούμενη Speed Convertible, η νέα Bentley που βλέπετε αποτελεί ότι πιο γρήγορο (με τελική 325 km/h) και δυνατό κυκλοφορεί σε κάμπριο με τετραθέσια διάταξη. Η ροπή πηγάζει από τον διάταξης W 12-κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 6,0 lt που αποδίδει 625 PS και 800 Nm ροπής στις 2.000-5.000 rpm.
- Όπως και στην κουπέ, έτσι και στην κάμπριο έκδοση η ισχύς περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματοy κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF (το Quickshift) σε αναλογία 40/60 εμπρός/πίσω. Η ανάρτηση -με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω- είναι ενισχυμένη λόγω της μειωμένης δυσκαμψίας του αμαξώματος (μόνο σε σχέση με την coupe καθώς φτάνει τα 22,500 Nm/degree) ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι μειωμένη κατά 10 mm.
- H πρεμιέρα της νέας Continental GT Speed θα πραγματοποιηθεί στις 14 Ιανουαρίου με την έναρξη της έκθεσης αυτοκινήτου στο Detroit ενώ οι πωλήσεις (για όποιον… ενδιαφέρεται) ξεκινούν απο το νέο έτος με την τιμή στην βρετανική αγορά να διαμορφώνεται στις 164.000 στερλίνες…
bentley-continental_gt_speed_convertible_2013-1
bentley-continental_gt_speed_convertible_2013-2
bentley-continental_gt_speed_convertible_2013-3
bentley-continental_gt_speed_convertible_2013-4
bentley-continental_gt_speed_convertible_2013-5
bentley-continental_gt_speed_convertible_2013-6
bentley-continental_gt_speed_convertible_2013-7
bentley-continental_gt_speed_convertible_2013-8
bentley-continental_gt_speed_convertible_2013-9
Τεχνικά χαρακτηριστικά
GT Speed Convertible | GT Speed | |
Engine | ||
Type | 6-litre twin-turbocharged W12 | |
Max Power | 616 bhp / 460 kW / 625 PS @6000 rpm | |
Max Torque | 800 Nm / 590 lb.ft @ 2000 rpm | |
Transmission | ||
Type | ZF 8-speed automatic with Quickshift, Block Shifting and wheel-mounted paddleshift | |
Driveline | Continuous all-wheel drive (40:60 rear bias) | |
Ratios | 1st : 4.71; 2nd: 3.14; 3rd: 2.1; 4th: 1.67; 5th: 1.29; 6th: 1.00; 7th: 0.839; 8th: 0.667 | |
Final Drive | 2.85 | |
Brakes | ||
Front | 405mm ventilated discs (optional 420mm Carbon Silicon Carbide, cross drilled) | |
Rear | 335mm ventilated discs (optional 356mm, Carbon Silicon Carbide, cross drilled) | |
Wheels and Tyres | ||
Wheels | 9.5J x 21″ | |
Tyres | 275/35 ZR21 | |
Steering | ||
Type | Rack & pinion, power assisted, speed-sensitive ZF servotronic | |
Turns lock-to-lock | 2.6 turns | |
Turning circle | 11.3 m | |
Suspension | ||
Front | Four link double wishbones, computer controlled self-levelling air suspension, with anti-roll bar | |
Rear | Trapezoidal multi-link, computer-controlled self-levelling air suspension, with anti-roll bar | |
Damping | Continuous Damping Control, tuned for dynamic performance | |
Dimensions | ||
Wheelbase | 2746 mm / 108.1 in | |
Overall length | 4806 mm / 189.2 in | |
Width (across body) | 1944 mm / 76.5 in | |
Width (inc. mirrors) | 2227 mm / 87.7 in | |
Overall height | 1393 mm / 54.8 in | 1394 mm / 54.9 in |
Fuel tank | 90 litres / 20 gallons / 24 US gallons | |
Boot volume | 260 / 9.18 cu ft | 358 litres / 12.6 cu ft |
Kerb weight (EU) | 2495 kg / 5500 lb | 2320 kg / 5115 lb |
Gross vehicle weight | 2900 kg / 6393 lb | 2750 kg / 6063 lb |
Performance | ||
Top speed | 202 mph / 325 km/h | 205 mph / 330 km/h |
0-60 mph | 4.1 secs | 4.0 secs |
0-100 mph | 9.7 secs | 9.0 secs |
0-100 km/h | 4.4 secs | 4.2 secs |
0-160 km/h | 9.7 secs | 9.0 secs |
Fuel Consumption (EU cycle)* | ||
Urban | 12.5 mpg (22.7 litres/100km) | 12.7 mpg (22.2 litres/100km) |
Extra Urban | 27.2 mpg (10.4 litres/100km) | 28.0 mpg (10.1 litres/100km) |
Combined | 19.0 mpg (14.9 litres/100km) | 19.5 mpg (14.5 litres/100km) |
CO2 emissions | 347 g/km | 338 g/km |
Fuel Consumption (EPA cycle)** | ||
City (US mpg) | 12 | 13 |
Highway (US mpg) | 20 | 20 |
Combined (US mpg) | 15 | 15 |
Emissions Controls | EU 5 and US LEV II |