F1, αποκαλύψεις για τη Ferrari!

Ferrari F138 3 013

Οι αλλαγές στο οργανόγραμμα της Scuderia ειναι σαρωτικές με στόχο να ξεχάσει την μέτρια εμφάνιση της περσινής χρονιάς…

Όπως έχουμε γράψει στο πρόσφατο παρελθόν ο τεχνικός διευθυντής Πατ Φράι, ένας τεχνικός με μακρά προϋπηρεσία στη McLaren, προσπαθεί να… «μακλαρενοποιήσει» το Μαρανέλο. Να επιβάλει δηλαδή τα πρότυπα λειτουργίας της McLaren.

Επανέρχεται, ως γνωστόν, ο πολυνίκης σχεδιαστής Ρόρι Μπερν που θα ασχοληθεί με το μονοθέσιο του 2014. Θα συμμετέχει στην τοποθέτηση των μηχανικών μερών (V6 κινητήρας turbo 1,6 λίτρων και συναφή αξεσουάρ) και κατόπιν αναλαμβάνει ο Τομπάζης.

Κάτω από τον Chief Designer και Νο1 της Αεροδυναμικής, Νικόλα Τομπάζη, βρίσκεται ο Σιμόνε Ρέστα για το μονοθέσιο του 2013 και ο Φάμπιο Μοντέκι γι’ αυτό του 2014. Ο τίτλος τους, ότι και αν σημαίνει αυτό, είναι «deputy team leader».

Ο Λοϊκ Μπιγκουά (με μακρά – όχι και τόσο επιτυχημένη – προϋπηρεσία σε Ligier, Prost, Minardi, Williams, Honda και Mercedes) είναι ο επικεφαλής αεροδυναμιστής («Head of aerodynamics»). Τον πλαισιώνουν ο πρώην McLaren Γάλλος Νταβίντ Σάντσεζ («Principal Aerodynamicist») και ο πρώην Williams Μάρτιν Μπέστερ («Aerodynamics Team Leader»)…

Κατά τα άλλα: Ο κινητήρα της τωρινής F138 είναι V8 2,4 λίτρων, ο κωδικός του είναι 056, προέρχεται από την έκδοση του 2007 και αποδίδει 760 ίππους. Επικεφαλής του τμήματος κινητήρων, φυσικά, είναι ο πρώην… Ferrari και Toyota, ο γνωστός Λούκα Μαρμορίνι.

Για την εξέλιξη της τωρινής F138 θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά η σήραγγα της Κολωνίας, πρώην της Toyota, ενώ αναβαθμίζεται αυτή του Μαρανέλο.

Όπως και να έχει, η Ferrari δείχνει να έχει ξεκινήσει με το δεξί φέτος και σίγουρα έτη φωτός καλύτερα απ’ότι είχε συμβεί το 2012 με την τραγική F2012. Έχει ξεκινήσει καλά και σε χρόνους και σε ότι έχει παρουσιάσει αεροδυναμικά προς το παρόν. Ίδωμεν…

Σπύρος Πέττας

Με τεράστια δημοσιογραφική εμπειρία ο Σπύρος γνωρίζει απέξω και ανακατωτά την Formula 1...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close