Με ένα ιδιόμορφο πρωτότυπο η ιαπωνική εταιρία ετοιμάζεται να μεταφέρει την υβριδική τεχνολογία και στα επαγγελματικά…
Την ισχύ τους «γεφυρώνει» το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με το CO2 να μην ξεπερνά τα 149 g/km με την τιμή αυτή να βρίσκεται περίπου 50 g/km κάτω από το μέσο όρο των pick-up (των «αγροτικών», αν προτιμάτε). Για την ώρα δεν υπάρχουν στοιχεία για την ισχύ αλλά όπως φαίνεται η Mitsubishi αναζητά τρόπους για να μειώσει την εκπομπή CO2 μεγάλων οχημάτων σε όγκο.
Το μήκους 5,42 μέτρων πρωτότυπο έχει και μια χαμηλή, ειδικά για pick up, οροφή ενώ ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να χρησιμεύσει για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος για την χρήση εργαλείων αλλά και τη λειτουργία «εργάτη» (του γνωστού ηλεκτροκίνητου βαρούλκου).