Mercedes W196, στο σφυρί Ασημένιο Βέλος!

MERCEDES-W196-SILVER-ARROW-1

H Mercedes W196 που θα πλειστηριαστεί στις 12 Ιουλίου από τον οίκο Bonhams στα πλαίσια του Goodwood Festival of Speed έχει πολλές να είναι ένα από τα πιο ακριβά παλιά μοντέλα που έχουν πουληθεί ποτέ…

Κι αυτό όχι μόνο γιατί πρόκειται για ένα από τα διάσημα Silver Arrows ή Ασημένια Βέλη όπως ονομάζονταν τα μονοθέσια με τα οποία η Mercedes μετείχε στη Φόρμουλα 1 τη δεκαετία του ΄50, αλλά και γιατί μαζί του ο θρυλικός Juan Manuel Fangio κέρδισε το 1954 δύο Grand Prix (του Nurburgring και το ελβετικό).

Όσα πάντως από τα Ασημένια Βέλη έχουν φτάσει μέχρι τις μέρες ανήκουν στη Mercedes και το μουσείο της, κάτι που ίσχυε και για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από το 1955 όταν η γερμανική εταιρεία αποχώρησε από τους αγώνες λόγω του τρομερού ατυχήματος στο Le Mans που κόστισε τη ζωή σε 83 θεατές και στον οδηγό της Pierre Levegh.

  • mercedes-w196-silver-arrow-2

  • mercedes-w196-silver-arrow-4

  • mercedes-w196-silver-arrow-5

  • mercedes-w196-silver-arrow-7

  • mercedes-w196-silver-arrow-9

Μέχρι το 1972. Τότε η εταιρεία το χάρισε στο Νational Motor Museum στην αγγλική πόλη Beaulieu. Το μουσείο αργότερα το πούλησε, και μετά από ενδιάμεσες στάσεις κατέληξε στα χέρια γερμανού επιχειρηματία, που αφού έτρεξε μαζί του σε αγώνες παλαιών αυτοκινήτων τώρα το πουλά.

Μάλιστα στο πρόσφατο GP του Silverstone η συγκεκριμένη W196 ήταν εκεί, δίπλα στα σύγχρονα μονοθέσια και ο Sir Stirling Moss που το οδηγούσε τότε μαζί με τον Fangio και το γερμανό Hans Hermann εξήγησε στον Lewis Hamilton τα μυστικά του. Ο τελευταίος εντυπωσιάστηκε κυρίως από την απουσία ζωνών ασφαλείας. Τότε οι αγώνες αυτοκινήτων ήταν πραγματικά επικίνδυνο σπορ…

Exit mobile version