Αν κάποια στιγμή περάσει στην παραγωγή το Peugeot 208 Hybrid FE θα μπορούσε να θέσει υποψηφιότητα ως το πιο πράσινο υβριδικό του κόσμου!
Ο ηλεκτροκινητήρας παρεμβάλλεται ανάμεσα στο μοτέρ και στο κιβώτιο (οπότε μιλάμε για παράλληλη υβριδική διάταξη) και συνεργάζεται με μία ρεκτιφιαρισμένη εκδοχή (στα 1.233 cc) του 3-κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.0 VTi ισχύος 70 PS. Εδώ να υπενθυμίσουμε πως η συμβατική έκδοση του 208 με αυτό το μοτέρ εκπέμπει 99 g CO2/km με 0-100 σε 14 sec.
Μερικά από τα hi-lights του 208 Hybrid FE που αφορούν μόνο το εν λόγω concept έχουν να κάνουν με την αντικατάσταση μέρους της πίσω ανάρτησης και του ημιάκαμπτου από fiber-glass ώστε να εξοικονομηθούν 10 kg. Το ίδιο έχει γίνει και στη εμπρός με ψευδο-McPherson καταργώντας τα ελατήρια και τις αντιστρεπτικές (μην ξεχνάτε, για concept car μιλάμε). Το αμάξωμα και τα πάνελ στις πόρτες έχουν αντικατασταθεί από συνθετικά υλικά μειώνοντας το βάρος από τα 295 στα 227 kg ενώ στο εσωτερικό έχει γίνει εκτενής χρήση ελαφρών υλικών (όπως το πολυπροπυλένιο) για μείωση βάρους έως 15%.
Όσον αφορά στο ηλεκτρικό μέρος, όπως είπαμε η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας προέρχονται από το αγωνιστικό του Le Mans. Ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 30 kW ζυγίζει 7 kg και παράγει 100 kW ως γεννήτρια σε ανάστροφη λειτουργία. Και στις δύο η ροπή είναι 30 Nm. Η συστοιχία της μπαταρίας li-on με ενεργειακό φορτίο 0,56 kWh ζυγίζει 25 kg και εδράζεται σε υποπλαίσιο μαζί με το ρεζερβουάρ 20 lt της αμόλυβδης βενζίνης, κάτω από τα πίσω καθίσματα. Το inverter και η ECU βρίσκονται κάτω από το καπό.