H ιαπωνική εταιρία σκοπεύει να λανσάρει το πρώτο της μοντέλο ευρείας παραγωγής τεχνολογίας fuel cell το 2015…
Πιο συγκεκριμένα οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για 500 χιλιόμετρα όταν το 2015 παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής, με τετράθυρο αμάξωμα τριών όγκων, πέρα από την εσωτερική τους αγορά και στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Μάλιστα προκειμένου να μην επηρεάζονται οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές τα δύο ρεζερβουάρ υδρογόνου θα βρίσκονται κάτω από το δάπεδο.
Η καινούργια ενεργειακή κυψέλη έχει σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες απόδοση 3 kW ανά λίτρο όγκου, ενώ και πάλι με τα αρχικά δεδομένα που έρχονται από την Ιαπωνία η τελική τιμή του μοντέλου θα είναι ανταγωνιστική. Το τι σημαίνει αυτό για το Toyota με τις ενεργειακές κυψέλες μένει να το δούμε στη πράξη.