Στην γραμμή παραγωγής του BMW i3!

Endmontage BMW Werk Leipzig

Πως κατασκευάζεται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Πως συναρμολογείται το πλαίσιο CFRP; Πως φτιάχνεται ένας ηλεκτροκινητήρας; Πως μοντάρεται μια μπαταρία; Δείτε σε βίντεο τις απαντήσεις!

Είναι η πρώτη φορά που πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα  (CFRP) χρησιμοποιείται στη μαζική παραγωγή αυτοκινήτων. Η δομή αμαξώματος του BMW i3 αποτελείται αποκλειστικά από αυτό το ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό, αντισταθμίζοντας το πρόσθετο βάρος των μπαταριών του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Μόνο στο εργοστάσιο της Λειψίας, περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ έχουν επενδυθεί σε νέες δομές και μηχανήματα για την παραγωγή των μοντέλων BMW i και έχουν δημιουργηθεί 800 νέες θέσεις εργασίας.

  • "Hochzeit" - Verbinden des Fahrgestells mit der Karosserie.

  • Finish-Band im BMW Werk Leipzig. Hier laufen die Modelle der neuen i-Serie und die traditionellen Benzinfahrzeuge über das selbe Band. FOTO GESPERRT BIS ZUR OFFIZIELLEN FREIGABE!

  • Klebeprozess CFK-Dach.

  • Montage der Türen.

  • i3-Logo am Heck, Mitarbeiterin in der Endmontage.

  • Einbau des Motors.

  • Einbau des Motors.

  • Einbau der Batterie/Aufsetzen HVS.

  • Einbau der Batterie/Aufsetzen HVS.

  • "Hochzeit" - Verbinden des Fahrgestells mit der Karosserie.

Το πρώτο BMW i3 που πέρασε τη γραμμή παραγωγής θα χρησιμοποιηθεί σαν lead car στον Διεθνή Μαραθώνιο του Βερολίνου στις 29 Σεπτεμβρίου και παραδόθηκε στο Γερμανό Μαραθωνοδρόμο Jan Fitschen. Οι παραδόσεις του BMW i3 σε πελάτες στη Γερμανία και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες θα ξεκινήσουν το Νοέμβριο, ενώ το λανσάρισμα του αυτοκινήτου σε ΗΠΑ, Κίνα και άλλες αγορές θα ακολουθήσει στις αρχές του 2014. Τέλη του έτους θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα με τιμή πώλησης 36.150€.

Exit mobile version