Τις πρώτες πληροφορίες για τη νέα γενιά ΜΙΝΙ έδωσε στη δημοσιότητα η γερμανική εταιρία…
Σχετικά με τους κινητήρες θα δούμε το νέο 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό που θα έχει χωρητικότητα 1.500 cc και θα αποδίδει περίπου 140 PS και 220 Νm ροπής από τις 1.250 rpm. Επίσης θα υπάρξει και ένας δίλιτρος 4-κύλινδρος με 190 PS και 280 Nm ροπής. Όσον αφορά τους ντίζελ θα δούμε επίσης έναν 1.500άρη 3-κύλινδρο με τελευταίας γενιάς common rail που θα αποδίδει 115 PS και 270 Nm ροπής. Θα είναι περίπου 7% βελτιωμένος σε απόδοση από τον απερχόμενο 1.600άρη και με στάνταρ stop/start. Σχετικά με την πλατφόρμα UKL1 η νέα σχεδίαση θα έχει φαρδύτερα μετατρόχια, νέα γόνατα εμπρός και «μαζεμένους» πολλαπλούς συνδέσμους πίσω για μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ.
Κατά τα υπόλοιπα η ανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ θα έχει δύο προγράμματα (σπορ και άνετο), το σύστημα διεύθυνσης θα έχει νέα χαρτογράφηση για αυξημένη υποβοήθηση στο παρκάρισμα ενώ τα φρένα θα είναι ελαφρύτερα για μείωση της μάζας. Νέα στάνταρ θα υπάρχουν και στον τομέα της ασφάλειας όπου το ενεργό καπό θα ανασηκώνεται σε περίπτωση επαφής με πεζό και σε ταχύτητες από 20 έως 55 km/h ώστε να μειώνεται το μέγεθος της σύγκρουσης.