Προτού προχωρήσουμε θα πρέπει να αναφερθούμε σε ορισμένα χαρακτηριστικά του CNG το οποίο λανθασμένα σχετίζεται με το υγραέριο (LPG). Το CNG είναι ένα μίγμα υδρογονανθράκων αποτελούμενο κυρίως από μεθάνιο. Είναι ελαφρύτερο από τον αέρα και διαφεύγει εύκολα από κλειστούς χώρους και αποθηκεύεται σε δεξαμενές υπό πίεση περίπου 200 bar. Λόγω των υψηλών πιέσεων απαιτούνται ενισχυμένες δεξαμενές οι οποίες έχουν την γεωμετρία μπουκάλας και στην περίπτωση της μετατροπής καταλαμβάνει χώρο από το πορτμπαγκάζ.
Το LPG είναι ένα μίγμα βουτανίου και προπανίου και αποτελεί προϊόν διύλισης. Είναι βαρύτερο από τον αέρα και σε περίπτωση διαρροής παγιδεύεται σε κλειστούς χώρους και για αυτό ο νόμος προβλέπει την απαγόρευση παραμονής οχημάτων LPG σε υπόγειους χώρους και γκαράζ. Το υγραέριο αποθηκεύεται σε υγρή μορφή και σε πίεση έως 8 bar και υγροποιείται σε χαμηλής θερμοκρασίες και για αυτό μπορεί να χωρέσει μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου σε συγκεκριμένη δεξαμενή.
Μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια είναι πως το CNG μετριέται σε κιλά (kg) και όχι σε λίτρα (lt) ενώ περιέχει πολύ περισσότερη ενέργεια σε σχέση με ένα λίτρο οποιουδήποτε άλλου καυσίμου. Συγκεκριμένα, 1 κιλό φυσικού αερίου ενεργειακά ισοδυναμεί με 1,5 λίτρα αμόλυβδης, 1,3 λίτρα ντίζελ ή 2 λίτρα υγραερίου ενώ το κόστος είναι περίπου 1€/kg. Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι πως τα οχήματα NGV είναι διπλού καυσίμου και όπως και τα υγραεριοκίνητα μπορούν εναλλακτικά να χρησιμοποιούν ως καύσιμο βενζίνη.