Τελικά η E.E. ανακοίνωσε αυστηρότερα όρια για την εκπομπή CO2 των αυτοκινήτων που θα ισχύσουν από το 2021.
Σύμφωνα με τα νέα όρια που θα ισχύσουν από το 2021 στην E.E. ο μέσος όρος εκπομπής CO2 της γκάμας μοντέλων σε κάθε αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 95 g/km ενώ από το 2020 θα πρέπει όλες οι εταιρίες να ανταποκρίνονται στο 95% του εν λόγω ορίου. Έτσι, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έρχονται ξανά αντιμέτωποι με βασικά ζητήματα που κοστίζουν. Ένα από αυτά είναι οι περαιτέρω ενέργειες και τεχνολογίες (διάφορες πρακτικές, μείωση βάρους κ.α.) για να εξοικονομήσουν κάθε γραμμάριο CO2 με τους μηχανικούς σε πολλές περιπτώσεις να σηκώνουν τα χέρια ψηλά όταν καλούνται να γίνει κάτι τέτοιο με το ίδιο κατασκευαστικό κόστος.
Ένα άλλο θέμα είναι αυτό της μειωμένης ζήτησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που εν μέρει θα έδινε λύση συμπίεσης του μέσου όρου CO2 προς τα κάτω καθώς τα EV δεν εκπέμπουν καθόλου ρύπους. Ωστόσο, το κόστος εξέλιξης, κατασκευής και φυσικά πώλησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι πολύ υψηλό και αμφίβολο το όφελος από την μείωση του μέσου όρου CO2 που θα προκύψει. Χαρακτηριστικά από την πλευράς των κατασκευαστών λέγεται πως «εμείς να φτιάχνουμε ηλεκτρικά, αλλά ποιος θα τα αγοράζει…».