
Όταν παίρνει μπροστά ο κινητήρας του Brutus στην κυριολεξία σείεται ο τόπος. Την ίδια στιγμή από την εξάτμιση πετάγονται φλόγες και λάδια!
Κάτι φυσιολογικό για το τρομακτικό Brutus που εξοπλίζεται με αεροπορικού τύπου 12κύλινδρο κινητήρα της BMW (κατασκευής του 1925) ο οποίος έχει προσαρμοστεί στο πλαίσιο ενός American La France του 1908 (σ.σ. μετάδοση με καδένα!). Οι λόγοι γι’ αυτήν την επιλογή είναι δύο: α) μετά το τέλος του A’ Παγκόσμιου υπήρχαν διαθέσιμοι αρκετοί αεροπορικοί κινητήρες, και β) ο κινητήρας είναι τόσο ογκώδης και βαρύς που χωρά μόνο σε πλαίσιο εκείνης της εποχής.
Φυσικά, δεν μιλάμε για ένα απλά ογκώδες μοτέρ αλλά για ένα τεράστιο με όλη τη σημασία της λέξεως. Το μήκος του φτάνει τα 1.800 mm (μισό Fiat 500), το πλάτος του τα 870 mm και το ύψος του τα 1.100 mm. Με τέτοιες διαστάσεις η χωρητικότητά των 46.000 cc ακούγεται …φυσιολογική ενώ η απόδοση φτάνει τους 500 PS/1.500 rpm.
Σύμφωνα με μια πηγή για ένα και μόνο λεπτό φτάνει τους 750 PS/1.750 rpm, ενώ η κατανάλωσή του είναι ένα λίτρο στο χιλιόμετρο! Όσο για τις επιδόσεις με ταχύτητα 100 km/h οι στροφές του θηριώδους κινητήρα είναι μόλις 800 rpm, ενώ στις 1.500 rpm ξεπερνά τα 200 km/h. Το Brutus έχει κατασκευαστεί από το Μουσείο Αυτοκινήτου και Τεχνολογίας της γερμανικής πόλης Sinsheim και αν ποτέ βρεθείτε προς τα εκεί μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο τρομακτικό Brutus!
Με τη συνεργασία του carzine.gr