Range Rover, μακρύ και υβριδικό με ντίζελ.

RANGE-ROVER-LWB-HYBRID-1
Στην έκθεση στο Πεκίνο οι Εγγλέζοι παρουσίασαν την έκδοση που συνδυάζει και τα δύο, δηλαδή ένα υβριδικό με μακρύ μεταξόνιο Range Rover.

Το Range Rover υπήρχε και υβριδικό καθώς και με μακρύ μεταξόνιο ενώ στο Πεκίνο παρουσιάστηκε μία εκδοχή και με τα δύο (δηλ. υβριδικό και μακρύ). Πόσο πιο μακρύ; Κατά 140 χιλιοστά, που πηγαίνουν όλα στο πίσω κάθισμα για ακόμα μεγαλύτερη άνεση, ενώ για τον ίδιο λόγο υπάρχουν διαθέσιμα και ξεχωριστά καθίσματα.

Το υβριδικό σύστημα πρόωσης από την άλλη αποτελείται από τον turbo diesel V6 των 3.000 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 292 ίππους και από έναν ηλεκτροκινητήρα με 35 kW και 170 Nm ροπής. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 340 ίππους και τα 700 Nm ροπής, το κιβώτιο είναι αυτόματο 8άρι, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 6,4 λτ./100 χλμ. Παράλληλα το μεγάλο Range μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά για μέχρι και 2 χιλιόμετρα, με την ταχύτητά του στην περίπτωση αυτή να φτάνει τα 48 χλμ./ώρα.

Exit mobile version