H παραγωγή, του πρωτοποριακού για την εποχή, Traction Avant κράτησε από το 1934 έως το 1957 και ξεπέρασε τις 760.000 μονάδες…
citroen-traction-avan-1934-1957-1
citroen-traction-avan-1934-1957-10
citroen-traction-avan-1934-1957-2
citroen-traction-avan-1934-1957-2_0
citroen-traction-avan-1934-1957-3
citroen-traction-avan-1934-1957-4
citroen-traction-avan-1934-1957-5
citroen-traction-avan-1934-1957-6
citroen-traction-avan-1934-1957-7
citroen-traction-avan-1934-1957-8
citroen-traction-avan-1934-1957-9
citroen_front_suspension_1935
citroen_traction_avant_body-chassis_unit_1935
Ναι, σωστά διαβάσατε («μονοκόκ» τότε, το γνωστό αυτοφερόμενο πλαίσιο σήμερα) καθώς εκείνη την εποχή ήταν κάτι πρωτοποριακό σε σχέση με τα ξεχωριστά πλαίσια που βασίζονταν πάνω σε τύπου σκάλας (όπως μέχρι πριν κάποια χρόνια τα περισσότερα 4×4 μέχρι να εμφανιστούν τα SUV με πρώτο το Toyota RAV4). Πρωτοποριακή ήταν και η εμπρός ανεξάρτητη ανάρτηση με ράβδους στρέψης και διαμήκεις βραχίονες που σχημάτιζαν ανισομεγέθη ψαλίδια. Πίσω υπήρχε άκαμπτος άξονας με υστερούντες βραχίονες να τον στηρίζουν και ράβδο Πανάρ να περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος.