Mία από τις πιο έξυπνες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων μηνών τρέχει αυτό το διάστημα, είναι της Renault και προσπαθεί να συνδέσει την πορεία της στην F1 με τα καθημερινά μοντέλα της.
To βασικό στόρι έχει ως σλόγκαν «Κάθε Renault έχει λίγη Φόρμουλα 1 μέσα του» και η δράση γίνεται στο πάρκινγκ ενός σούπερ μάρκετ. Εκεί οι έκπληκτοι οδηγοί κάποιων Renault οδηγούνται σε έναν ειδικό χώρο, όπου γίνεται ένα κανονικό pit-stop τύπου F1 με αλλαγές ελαστικών και γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου. Οι αντιδράσεις των οδηγών είναι ιδιαίτερα ευχάριστες, και το τελικό αποτέλεσμα αρκετά ευφάνταστο. Και σίγουρα πολύ αποτελεσματικό στο μήνυμα που θέλει να περάσει. Κάτι που ίσχυε άλλωστε και με το αντίστοιχο βίντεο με το pit-stop σε πλυντήριο!
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.