Έως το 2020 η γερμανική εταιρία σκοπεύει να έχει τουλάχιστον μία υβριδική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας της, όπως δήλωσε ο υπεύθυνος του τμήματος R&D, Ulrich Hackenberg.

Σε αυτή την περίπτωση η ροπή θα περνά στους εμπρός τροχούς αλλά υπάρχει προοπτική για τετρακίνηση με την τοποθέτηση ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Τώρα, σα μεγαλύτερα μοντέλα της Audi που θα βασίζονται στην πλατφόρμα MQB-Evo με τον κινητήρα τοποθετημένο κατά τον διαμήκη άξονα, θα υπάρχει ένα ελαφρώς διαφοροποιημένο παράλληλο υβριδικό σύστημα, καθώς στις τετρακίνητες εκδόσεις θα χρησιμοποιείται στον πίσω άξονα μηχανικό διαφορικό (ίσως και ηλεκτροκινητήρας).
Αξίζει να σημειωθεί πως στα επόμενα χρόνια αναμένεται να δούμε όλο και περισσότερες plug-in εκδόσεις καθώς είναι ιδιαίτερα βολικές όσον αφορά τις μετρήσεις βάσει του κύκλου NEDC. Και αυτό διότι η διαδικασία μέτρησης ξεκινά με γεμάτες τις μπαταρίες με μεγάλο όφελος ως προς την εκπομπή CO2 και το πολύ αυστηρό όριο που προβλέπεται από το 2021.
To Audi R8 e-tron σε φωτογραφίες & βίντεο!
06-01_Batteriekuehlung High-IAA
02-01_iphone
12.01-Batterie Explo
07-01-Motor-Emaschine
03-01 Bedienung
03-01 Bedienung
03-01 Bedienung
07-03-Motor-Emaschine-explo
Hybrid-text Antriebsstrang
08-01-Karosserie Batterie
06-02_Batteriekuehlung medium
01_Batterie Schnitt
12.01-Batterie Explo
01-01_Wallbox
01-01_Wallbox