Τον Μάιο του 2015, η Michelin θα λανσάρει στις ευρωπαϊκές αγορές, το CrossClimate, το πρώτο θερινό ελαστικό με πιστοποίηση χειμερινού…
Οι επιδόσεις του νέου Michelin CrossClimate είναι αποτέλεσμα συνδυασμού 3 τεχνολογιών:
2. Μοναδικό σκάλισμα στο πέλμα, σε σχήμα V που βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε χιόνι:
– Πλευρικά, χάρη στη γωνία του κεντρικού τμήματος του πέλματος
– Κατά μήκος, χάρη στη γωνία που ανοίγει στην περιοχή των ώμων
3. Νέες αυτομπλοκαριζόμενες εγκοπές 3D: κυματιστές, με διαφορετικό πάχος και με πολύπλοκη γεωμετρία, που πάνε σε όλο το βάθος και αυξάνουν την έλκυση για καλή πρόσφυση σε χιονισμένο οδόστρωμα και ειδικά στη φάση εκκίνησης – επιτάχυνσης.
Με άλλα λόγια δένονται όλα μαζί, για περισσότερη ακαμψία του μπλοκ του πέλματος. Αυτό αυξάνει τη σταθερότητα του ελαστικού, όποιες δυνάμεις κι αν αντιμετωπίζει: διαμήκης δύναμη όταν φρενάρει και όταν επιταχύνει και εγκάρσια δύναμη όταν στρίβει. Ως αποτέλεσμα, η ακρίβεια στην οδήγηση, οι γενικές επιδόσεις στο στεγνό οδόστρωμα αναβαθμίζονται και η διάρκεια ζωής του ελαστικού παρατείνεται στο μέγιστο.
- 65% των Ευρωπαίων οδηγών χρησιμοποιούν θερινά ελαστικά όλο τον χρόνο, διακινδυνεύοντας την ασφάλειά τους όταν ο καιρός είναι κρύος, ή έχει χιόνι ή πάγο. 20% στη Γερμανία, όπου η νομοθεσία απαιτεί να τοποθετούνται χειμερινά ελαστικά σε χειμερινές συνθήκες, και 76% στη Γαλλία, όπου δεν υπάρχει νομοθετική υποχρέωση (Πηγή GFK – Study European consumers behaviors – 2014).
- 4 στους 10 Ευρωπαίους οδηγούς θεωρούν την εποχιακή αλλαγή ελαστικών ως καταναγκασμό και αφήνουν την αλλαγή αυτή για την τελευταία στιγμή (Πηγή Ipsos – Purchasing Behaviors tires Winter 2014/2015).
- 3% των οδηγών στη Γερμανία και 7% των οδηγών στη Γαλλία χρησιμοποιούν τα χειμερινά ελαστικά τους όλο τον χρόνο, θέτοντας σε κίνδυνο το φρενάρισμα σε στεγνό, ιδιαιτέρως όταν ο καιρός είναι ζεστός, και αυξάνοντας την κατανάλωση καυσίμων.
Η ανάπτυξη του MICHELIN CrossClimate σε 6 αριθμούς
7 => Ο αριθμός των χωρών στις οποίες δοκιμάστηκε το ελαστικό: Γερμανία, Καναδάς, Φινλανδία, Γαλλία, Πολωνία, Ισπανία και Σουηδία.
36 => Ο αριθμός των μηνών δουλειάς για την εμφάνιση και σχεδίαση του ελαστικού, από ένα λευκό χαρτί μέχρι το λανσάρισμα του ελαστικού στον Τύπο, στις 2 Μαρτίου, 2015. Πήρε μόνο 3 χρόνια ανάπτυξης, όταν, για ένα πιο συνηθισμένο πρόγραμμα απαιτούνται 4 χρόνια και 8 μήνες. Ο χρόνος ανάπτυξης του νέου MICHELIN CrossClimate ήταν 1,5 φορά συντομότερος από των άλλων ελαστικών αυτοκινήτων.
70 => Ο αριθμός των βαθμών Κελσίου της κλίμακας θερμοκρασιών στην οποία έγιναν οι δοκιμές. Οι δοκιμές διεξήχθησαν με εξωτερικές θερμοκρασίες από -30 ° C έως + 40 ° C.
150 => Ο αριθμός των ειδικών μηχανικών που εργάστηκαν στον σχεδιασμό, δοκιμές, βιομηχανοποίηση και κατασκευή του MICHELIN CrossClimate.
Περισσότερες από 1.000 => Οι εργαστηριακές δοκιμές που έγιναν για τα υλικά, το πέλμα και τον σκελετό.
5.000.000 => Ο αριθμός των χιλιομέτρων που διανύθηκαν κατά την διάρκεια των δοκιμών δυναμικής, φθοράς και αντοχής. Αυτό αντιστοιχεί σε 125 φορές τον γύρο της γης στον Ισημερινό.
Πηγή: Michelin