McLaren MP4/30 Honda: Φιλοδοξίες…

MP4-30-Side-McLaren-Honda

Κατά δήλωση του Μπάτον μετά τα πρώτα τεστ η νέα McLaren εντυπωσιάζει θετικά με την οδική συμπεριφορά της αλλά αυτό που προβληματίζει είναι τα συνεχόμενα προβλήματα αξιοπιστίας…

Ότι και αν πει κανείς το νέο μονοθέσιο της McLaren Honda είναι υπέροχο. Το νέο ρύγχος ακολουθεί τις χυτές γραμμές πτέρυγας σε στιλ Ferrari SF15T και καταλήγει σε κυρτή αιχμή. Πρόκειται για ένα περίπλοκο πρόγραμμα δια χειρών Πίτερ Προδρόμου υπό την επίβλεψη του Τιμ Γκος. Οι πλαϊνές προστατευτικές δομές του οδηγού έχουν τοποθετηθεί κατά το δυνατόν πιο πίσω με στόχο ένα όσο το δυνατόν πιο στενό κάλυμα κινητήρα. Κατά συνέπεια, τα πλαινά, με χαρακτηριστικά εισαγωγή τύπου U, στενεύουν απότομα όσο το δυνατόν προχωρά κανείς προς τα πίσω συνθέτοντας εικόνα «μπουκαλιού Coca Cola».

MP4-30-Side-McLaren-Honda

Οι αναρτήσεις είναι push rod (με ράβδο ώσης να ενεργοποιεί ράβδους στρέψης και αμορτισέρ μέσω μοχλίσκου rocker) εγκαταλείποντας το αποτυχημένο πείραμα της ανάρτησης pull rod (με ράβδο έλξης δηλαδή). Και στη McLaren μετά τις Mercedes και Lotus έχουν κάνει προσπάθεια να απομακρύνουν την εμπρόσθια αεροτομή από τους εμπρόσθιους τροχούς ώστε να μην επηρεάζεται από τους στροβιλισμούς που προκαλεί η περιστροφή τους.

Η εισαγωγή πάνω από το κράνος του οδηγού (το λεγόμενο airscoop) διαχωρίζεται εσωτερικά από ένα οριζόντιο πάνελ με αποτέλεσμα να διαχωρίζονται οι ροές, μια για τον κινητήρα και η άλλη για υπόλοιπα μηχανικά μέρη. Αυτό που προβληματίζει και φάνηκε από τα πρώτα τεστ είναι η αξιοπιστία της νέας μονάδας ισχύος της Honda η οποία σύμφωνα με πληροφορίες έχει επιλέξει ιδιαίτερα περίπλοκες λύσεις…

Ετικέτες

Σπύρος Πέττας

Με τεράστια δημοσιογραφική εμπειρία ο Σπύρος γνωρίζει απέξω και ανακατωτά την Formula 1...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close