Γιατί αυξάνονται πάλι οι τιμές των υγρών καυσίμων;

fuel-increase_

Παρόλο που η τιμή του βαρελιού παραμένει σε σταθερά επίπεδα οι τιμές της αμόλυβδης και του ντίζελ αυξάνεται και πάλι. Τι συμβαίνει ακόμη και αν δεν έχει αλλάξει κάτι και στη φορολογία;

Μετά από μια περίοδο που το τελικό κόστος των καυσίμων είχε μειωθεί σε χαμηλά επίπεδα -το πετρέλαιο ήταν γύρω στο 1 ευρώ- λόγω του power game μεταξύ ΗΠΑ, Ρωσίας και ΟΠΕΚ, τελευταία οι τιμές έχουν αρχίσει και πάλι να τραβούν την ανηφόρα. Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως δεν έχει μεταβληθεί η τιμή του βαρελιού (η οποία κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα, κάτω από 60 δολάρια).

Αυτό που άλλαξε και μάλιστα σημαντικά εις βάρος μας είναι η ισοτιμία του ευρώ με το δολάριο, που έχει φτάσει στα πιο χαμηλά επίπεδα της δεκαετίας και φλερτάρει μάλιστα με το 1/1. Συγκεκριμένα, βρίσκεται σχεδόν στο 1,05, οπότε γίνεται αντιληπτό ότι υπάρχει σημαντική διαφορά -της τάξης σχεδόν του 15%- ακόμα και σε σχέση με μια ισοτιμία 1/1,15. Δυστυχώς, από τη στιγμή λοιπόν που παγκοσμίως οι τιμές των καυσίμων διαμορφώνονται στο αμερικανικό νόμισμα είναι λογικό να κινούνται ανοδικά όταν εκφράζονται σε ευρώ…

Exit mobile version