Κορυφαία η Seat-Τεχνοκάρ στην εξυπηρέτηση πελατών

SEAT-SATISFACTION-SURVEY

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες διενεργούν έρευνες ικανοποίησης πελατών με την Seat να μην αποτελεί εξαίρεση από το κανόνα…

Τις έρευνες για λογαριασμό της Seat Ισπανίας, σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία η μάρκα σε παγκόσμιο επίπεδο, τις διενεργεί από το 2008 η ανεξάρτητη εταιρεία TNS, ενώ τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας ικανοποίησης πελατών Πωλήσεων και After Sales για το α’ τρίμηνο του 2015, ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για την Ελλάδα. Κι αυτό γιατί η ανάλυση των δεικτών για τη χώρα μας για την παραπάνω περίοδο, έδειξε ότι ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών σε επίπεδο πωλήσεων (SSI) άγγιξε το 89,7%, ενώ ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης για το επίπεδο υπηρεσιών Αfter Sales (CSI) ανήλθε σε 88,8%, τιμές κορυφαίες και στoυς δύο τομείς. Οι δείκτες αυτοί τονίζουν, μεταξύ άλλων, τη σταθερή επένδυση, την προσήλωση και τη συνέπεια του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Διανομέων και Επισκευαστών της Τεχνοκάρ για την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων με στόχο τη συνολική ικανοποίηση των πελατών της Seat.

Exit mobile version