Σημαντική πτώση της θερμοκρασίας κατά 10 βαθμούς σε σχέση με τις δυο προηγούμενες μέρες έδωσε μια ανάσα σε οδηγούς, μηχανές και ελαστικά. Στον αέρα δεν ξεπέρασε τους 22 βαθμούς και στο οδόστρωμα ήταν οριακά πάνω από 40 βαθμούς.
Με το ακάθαρτο μέρος στην εκκίνηση να αποτελεί μειονέκτημα, τα προσπεράσματα εξαιρετικά δύσκολα και το κομμάτι της ευθείας εκκίνησης τερματισμού να έχει μήκος 610 μέτρα από τη θέση του Hamilton μέχρι την πρώτη στροφή όλοι είχαν ιδιαίτερη αγωνία για την εκκίνηση. Ο Massa δεν τοποθέτησε σωστά τη Williams οπότε ο γύρος σχηματισμού επαναλήφθηκε και οι γύροι αγώνα μειώθηκαν σε 69. Πήρε μάλιστα ποινή 5 δευτερολέπτων γι’ αυτό την οποία εξέτισε πριν την πρώτη αλλαγή ελαστικών.
Μπροστά ο αγώνας βρήκε ένα ρυθμό με τον Vettel να οδηγεί την κούρσα και τους Raikkonen, Rosberg ν’ ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής όχι περισσότερο από 2 sec. Γύρο με το γύρο ήταν εμφανές πως ο Rosberg έχανε έδαφος με ρυθμό 4 δέκατα στο γύρο και άρχισαν τα ερωτηματικά για τη στρατηγική που ακολουθούσαν οι ομάδες. Είναι χαρακτηριστικό πως στον 12ο γύρο ο Rosberg έχασε 1 sec από το Vettel. Συνεχίζοντας σ’ αυτό το ρυθμό ο Γερμανός με τη Mercedes είδε μέχρι το 18ο γύρο τη διαφορά του ν’ ανοίγει από το Vettel στα 10 sec και από το Raikkonen στα 7 sec. Την ίδια στιγμή ο Hamilton κινούνταν ταχύτερα απ’ όλους, ο μόνος κάτω από 1.28 και είχε φτάσει ήδη στην 5η θέση εκμεταλλευόμενος την είσοδο κάποιων εκ των προπορευόμενων στα pit. Ο ίδιος πέρασε μόνο τον Perez, νωρίτερα είχαν υπερθερμανθεί τα φρένα του ενώ πίεζε το Massa.