Ποιοι απουσίαζαν από την έκθεση της Φρανκφούρτης;

IAA-S115

H έκθεση στη γερμανική μεγαλούπολη είναι το πιο σημαντικό ραντεβού στο χώρο του αυτοκινήτου, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η παρουσίαση κάθε κατασκευαστή είναι «υποχρεωτική»…

Έτσι, από την φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης, απουσιάζουν 4 από τις γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες, με πιο σημαντική αυτή της Volvo. Η οποία δεν είναι έκπληξη, αλλά επιλογή των Σουηδών, οι οποίοι είχαν πριν από μερικούς μήνες δηλώσει ξεκάθαρα πως θα δίνουν το παρόν σε 3 μόνο εκθέσεις παγκόσμιου βεληνεκούς, σε αυτές της Γενεύης, του Ντιτρόιτ και εναλλάξ στο Πεκίνο και τη Σαγκάη. Τα χρήματα που θα εξοικονομήσουν -η συμμετοχή στη Φρανκφούρτη για μια εταιρεία σαν τη Volvo έχει κόστος περίπου 2 εκατομμυρίων ευρώ- θα επενδυθούν σε άλλες προωθητικές ενέργειες.

Από τη Φρανκφούρτη λείπει και η Aston Martin, η οποία ότι καινούργιο είχε να δείξει το έδειξε πριν από μερικούς μήνες στη Γενεύη, οπότε η παρουσία της δεν θα είχε καμία ουσία, μιας και το νέο της μοντέλο η DB11 είναι ακόμα σε στάδιο εξέλιξης, έστω και προχωρημένο. Κάτι ανάλογο ισχύει και για τη Lotus, η οποία παρουσίασε την Evora 400 στη Γενεύη και από τη στιγμή που δεν είχε κάποιο άλλο νέο μοντέλο δεν είχε νόημα να μπει στον κόπο και στα έξοδα.

Βέβαια είναι η δεύτερη συνεχόμενη φορά που γράφεται στο απουσιολόγιο της έκθεσης, ενώ για μια άλλη εταιρεία είναι η 4η. Η εταιρεία αυτή είναι η Lada, που παρουσίασε το Vesta Cross μόλις πριν από λίγες εβδομάδες στην έκθεση της Μόσχας, οπότε μάλλον σκέφτηκαν που να τρέχουμε και κυρίως που να πληρώνουμε… Βέβαια από την στιγμή που η Lada ανήκει πλέον στον όμιλο Renault Nissan ίσως τη δούμε σε δύο χρόνια στην επόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης. Ίσως και όχι…

Exit mobile version