Σε πρώτο πλάνο το κάμπριο Range Rover Evoque [vid]

Επιτέλους, οι Βρετανοί αποφάσισαν να αποκαλύψουν πλήρως και επισήμως το ανοιχτό Evoque, το πρώτο premium ανοιχτό SUV του κόσμου που θα δημιουργήσει μια νέα κλάση και τάση στην αγορά…

Η υπόθεση του ανοιχτού Evoque ξεκινά από το concept car που είχε παρουσιαστεί το 2012 και τώρα έφτασε η ώρα της επίσημης αποκάλυψης για το μοντέλο παραγωγής που θα λανσαριστεί στην κεντρική Ευρώπη προς τα μέσα 2016 και θα κοστίζει από 51.200€ (η αντίστοιχη τιμή του κλειστού είναι 34.500€). Μάλιστα, οι υπεύθυνοι της μάρκας αναφέρουν πως με την προσθήκη εξτρά το όριο των 100.000 ευρώ είναι εύκολα προσεγγίσιμο!

  • new-range-rover-evoque-convertible-32

  • new-range-rover-evoque-convertible-9

  • new-range-rover-evoque-convertible-1

  • new-range-rover-evoque-convertible-10

  • new-range-rover-evoque-convertible-11

  • new-range-rover-evoque-convertible-12

  • new-range-rover-evoque-convertible-13

  • new-range-rover-evoque-convertible-14

  • new-range-rover-evoque-convertible-15

  • new-range-rover-evoque-convertible-16

  • new-range-rover-evoque-convertible-17

  • new-range-rover-evoque-convertible-18

  • new-range-rover-evoque-convertible-19

  • new-range-rover-evoque-convertible-20

  • new-range-rover-evoque-convertible-21

  • new-range-rover-evoque-convertible-22

  • new-range-rover-evoque-convertible-23

  • new-range-rover-evoque-convertible-24

  • new-range-rover-evoque-convertible-25

Φυσικά, το στοιχείο που κάνει την διαφορά είναι μαλακή οροφή που αποτελείται από 5 στρώσεις υφάσματος και έχει γυάλινο πίσω παρμπρίζ. Χρειάζεται 18 sec για να μαζευτεί και 21 sec για να σηκωθεί (και εν κινήσει έως 48 km/h), ενώ για την κακιά την ώρα υπάρχουν και πτυσσόμενα roll-bars που πετάγονται σε 90 msec. Το πορτμπαγκάζ είναι σταθερός στα 251 lt, το εσωτερικό διάταξης 2+2, ενώ από το ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη σε αναλογία περίπου 21:9 με πλήρη υποστήριξη Android Auto και Apple CarPlay, και όλες τις εφαρμογές διασύνδεσης.

Το κάμπριο Evoque βασίζεται στο τρίθυρο αμάξωμα και για την περίσταση έχει ενισχυθεί σε διάφορα σημεία -όπως η εμπρός κολώνα, η μεσαίο για το ύψος μέχρι τα παράθυρα που έχει διατηρηθεί, το πίσω μέρος αλλά και το δάπεδο του αυτοκινήτου- με αποτέλεσμα το απόβαρο να αγγίζει τους 2 τόνους. Η γκάμα των κινητήρων συνδυάζεται με στάνταρ το 9άρι κιβώτιο της ZF και περιλαμβάνει έναν turbo diesel 2.000 cc (180 PS, 430 Nm, 0-100 σε 10,3 sec, κατανάλωση 5,7 lt/100 km), καθώς και έναν turbo βενζίνης, επίσης 2.000 cc (240 PS, 340 Nm, 0-100 σε 8,6 sec, τελική 209 km/h, κατανάλωση 8,6 lt/100 km).

Exit mobile version