Τα πλάνα της Mercedes, από πλευράς διαθέσιμων αμαξωμάτων, περιλαμβάνουν το στέισον το 2017 και στην πορεία τόσο το κουπέ όσο και το κάμπριο.
Απέχουμε περίπου ένα μήνη πριν την επίσημη πρεμιέρα της νέας Mercedes E-Class στο Ντιτρόιτ και στην επιφάνεια έρχονται νεότερα στοιχεία, όπως η επιστροφή στη γκάμα της Mercedes ενός 6-κύλινδρου σε σειρά (την θέση του κατείχε ο V6 για λόγους παθητικής ασφάλεια εξαιτίας του μεγαλύτερου μήκους του σε σειρά). Ο κινητήρας αυτός, με τον εσωτερικό κωδικό ΟΜ656 θα εμφανιστεί αρχικά ως diesel και μετά από ένα χρόνο -το 2017- ως βενζίνης, θα είναι αποκλειστικά bi-turbo και η απόδοσή του θα φτάνει μέχρι και τους 430 PS.
Η νέα Ε-Class, που θα μεγαλώσει ελαφρώς σε όλες της τις διαστάσεις και θα αποκτήσει και ένα πιο μακρύ καπό -συνολικά η καμπίνα των επιβατών θα δείχνει μετατοπισμένη προς τα πίσω- προκειμένου να τονιστεί ο πιο δυναμικός της χαρακτήρας. Από την αύξηση των διαστάσεων ωφελημένοι θα είναι και οι χώροι στο εσωτερικό, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι κινητήρες της. Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, αυτή θα υιοθετεί στοιχεία από την μικρότερη C-Class και την μεγαλύτερη S-Class.
