Το 2015 ήταν η πιο επιτυχημένη χρονιά για τη Volvo στα 89 χρόνια ιστορίας της, καθώς ξεπέρασε το «φράγμα» του μισού εκατομμυρίου πωλήσεων σε μία χρονιά!
Η αρχή έγινε με το Νέο XC90, το μεγάλο SUV της Volvo που σημειώνει τεράστια εμπορική επιτυχία σε όλο τον κόσμο, με υπερδιπλάσιες πωλήσεις από τις αρχικά προβλεπόμενες. Επόμενο βήμα σε αυτήν την πανδαισία νέων μοντέλων, το Νέο S90 το οποίο παρουσιάστηκε στα Μ.Μ.Ε. τον προηγούμενο μήνα και κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στο κοινό στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής (North American International Auto Show – NAIAS), στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ, που άνοιξε τις πύλες του τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016. Θα ακολουθήσουν άλλα, εξίσου εντυπωσιακά μοντέλα, μέσα στο 2016, ενώ το πλάνο είναι μέχρι το 2020 η Volvo να έχει ανανεώσει πλήρως όλη τη γκάμα της και παράλληλα να έχει λανσάρει μοντέλα και σε κατηγορίες στις οποίες δεν είναι παρούσα σήμερα. Απώτερος στόχος της Volvo Cars, οι ετήσιες πωλήσεις 800.000 αυτοκινήτων το 2020.
Τα επόμενα βήματα στη στρατηγική A New Beginning – Νέα Εποχή Volvo είναι αντίστοιχα φιλόδοξα. Η περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρώπη, η εδραίωση σε υψηλά επίπεδα στις ΗΠΑ και η επέκταση στην Κίνα, αποτελούν στρατηγικούς στόχους για τη σουηδική μάρκα. Παράλληλα, η παρουσίαση νέων τεχνολογιών, τόσο στην ασφάλεια όσο και στη συνδεσιμότητα καθώς και η ξεκάθαρη πρωτοπορία στην αυτόνομη οδήγηση, αποτελούν μείζονα στόχο για τους Σουηδούς.
Τα νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν, βασισμένα στις δύο αρχιτεκτονικές που έχει παρουσιάσει η Volvo, τη SPA (Scalable Product Architecture – Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος) για τα μεγάλα και τη CMA (Compact Modular Architecture – Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική) για τα πιο μικρά, αναμένεται να εκτοξεύσουν τη μάρκα σε επίπεδο πωλήσεων.
Οι νέοι κινητήρες, τόσο οι υπάρχοντες τετρακύλινδροι όσο και νέοι τρικύλινδροι, θα είναι όλου συμβατοί με την υβριδική τεχνολογία, προσφέροντας τεράστια γκάμα επιδόσεων και απόδοσης. Παράλληλα, θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος όχι μόνο στην υβριδική τεχνολογία αλλά και την αμιγώς ηλεκτροκίνηση, με τη Volvo να επιδιώκει το 10% των ετήσιων πωλήσεών της να είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα.[/accordion]
