Πρόκειται για το αγωνιστικό που θα διαδεχθεί το TS040 και θα εκπροσωπήσει την ιαπωνική εταιρία στο πρωτάθλημα WEC (World Endurance Championship)…
Το πρωτάθλημα αντοχής και η κατηγορία με τα πρωτότυπα τραβούν ανέκαθεν την προσοχή με αποκορύφωμα τις 24 Ώρες του Le Mans. Το νέο TS050 Hybrid θα πέσει και φέτος στην μάχη για να διεκδικήσει τον τίτλο που πέρυσι κατέκτησε η Porsche, ενώ φέτος η μάχη φουντώνει και με την επιστροφή της Ford.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το TS050 Hybrid έχει νέα ρύγχος, νέους τροχούς, αεροδυναμικές βελτιώσεις, ενώ παρόλο που δεν υπάρχουν ανακοινώσεις για το σύστημα πρόωσης, αυτό θα βασίζεται στον ατμοσφαιρικό V8 που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό με συνδυασμένη ισχύ στα 1.000 άλογα. Εδώ να πούμε πως με το Νο 5 αγωνιστικό θα συμμετάσχουν οι Anthony Davidson, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima, ενώ με το Νο 6 οι Stephane Sarrazin, Mike Conway και Kamui Kobayashi. Ο τελευταίος πρώην οδηγός της F1 (τον βλέπετε στην διπλανή φωτογραφία) αντικαθιστά τον Alex Wurz.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.