Μετά την τρικυμία… Spyker C8 Preliator!

Spyker-C8_Preliator_2017_1000 (1)

Μετά από μια ολιγόχρονη διακοπή των εργασιών της, η ολλανδική Spyker φαίνεται ότι βρήκε τα βήματα για να ανασυνταχθεί και να προχωρήσει στο μέλλον…

Αυτό τουλάχιστον υποδηλώνει η παρουσία του C8 Preliator στο περίπτερο της εταιρίας, στη Γενεύη. Κάνοντας πράξη το μότο της φίρμας, “Nulla Tenaci Invia est via/ για τους ανυποχώρητους κανένας δρόμος δεν είναι αδιάβατος”, κατάφερε να επανεκκινήσει μετά από τη χρεοκοπία του 2014, λανσάροντας ένα καθόλα εντυπωσιακό όχημα, στα ίδια, υψηλά πρότυπα αισθητικής και τεχνολογίας.

Χρησιμοποιώντας ως βάση ένα αμιγώς αλουμινένιο, space frame πλαίσιο, το C8 Preliator εφοδιάζεται με ένα V8 κινητήρα 4.2 λίτρων από την Audi, συνολικής ισχύος 525 ίππων και ροπής 600 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων της Getrag ή, προαιρετικά, ενός επίσης εξατάχυτου, αυτόματου, της ZF. Η τελική ταχύτητα του οχήματος αγγίζει τα 322 χλμ./ώρα, εκ των οποίων τα πρώτα 100 έρχονται από στάση σε μόλις 3,7 δλ. Η συνολική παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 50 κομμάτια, με κόστος, προ φόρων, 324.900 ευρώ.

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-1

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-10

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-11

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-12

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-13

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-14

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-15

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-16

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-17

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-18

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-19

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-2

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-20

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-3

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-4

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-6

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-7

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-8

  • spyker-c8_preliator_2017_1000-9

Exit mobile version